سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار:

8۰ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان رودبار اعزام می شوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار،گفت:80 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۶۵۶۸۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد:اداره تبلیغات اسلامی رودباربه منظور بهره گیری از برکات ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه های مذهبی امسال نیز همانند سال های قبل اعزام مبلغان به مساجد و حسینیه های مختلف شهرستان را در دستور کار خود دارد.

وی افزود:با برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز پیش بینی می‌شود برای نخستین بار در تمامی مساجد شهرستان با اعزام 80 مبلغ بومی و اعزامی نماز جماعات و امور فرهنگی و مذهبی ماه مبارک رمضان انجام شود.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه کار اعزام مبلغان دو روز قبل از ماه مبارک رمضان شروع شده است و آغاز به کار مبلغان از اول ماه رمضان است، گفت:در زمینه اعزام مبلغان ادارات و نهادهای مختلف از جمله روحانیون طرح هجرت، آموزش و پرورش، اداره اوقاف و امور خیریه و فرمانداری نیز همکاری لازم را با اداره تبلیغات اسلامی در اعزام مبلغان دارند.

وی عنوان کرد:مبلغان اعزامی برنامه های مختلفی را در ماه رمضان در مساجد و تکایا دارند که از جمله این برنامه ها می توان به تشکیل کلاس های مختلف قرآنی، احکام، جلسات و مباحث مشاوره و اخلاق اشاره کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار خاطرنشان کرد:امسال در شهرستان رودبار همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با همکاری مبلغان سرکشی از ایتام و خانواده های کم بضاعت با حضور مسئولان انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار