خبرهای داغ:
ذوالنور:

قدرت خرید مردم پائین‌ آمده/ اوضاع کشور از نظر اشتغال و معیشت خوب نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۵ درصد چهار فاز عسلویه در دولت قبل سرمایه‌گذاری شده با این‌ وجود چرا رئیس‌جمهور تمام آن را از افتخارات این دولت می‌داند.
کد خبر: ۸۸۶۵۶۹۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
قدرت خرید مردم پائین‌ آمده/ اوضاع کشور از نظر اشتغال و معیشت خوب نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور پایین‌آمدن قدرت خرید مردم در دولت کنونی را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: اوضاع کنونی کشور ازنظر اشتغال و معیشت خوب نیست با این‌ وجود بازهم رئیس‌جمهور تأکید بر شکسته شدن رکود دارد.

وی با اشاره به تناقض‌گویی دولت در آمارها، افزود: در مراسم روز کارگر رئیس‌جمهور صحبت کرد و گفت "ما افتخار می‌کنیم که این دولت 2 میلیون و 400 هزار شغل ایجاد کرده است" اما یک‌میلیون و 100 هزار اختلاف از زبان ایشان بیان شد، آیا با وجود این تناقض‌گویی، مردم می‌توانند به دولت اعتماد کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صنایع کشور ایران با بیش از 80 درصد ظرفیت درگذشته کار می‌کرده است اما امروز متأسفانه این رقم به زیر 40 درصد رسیده که این برای صنایع کشور بسیار کشنده و نگران‌کننده است در واقع یک رقم چندمیلیونی است.

وی بابیان اینکه نمی‌توان پروژه‌های عظیم و قابل‌توجهی در کشور پیدا کرد که کلنگ آن در این دولت خورده باشد و افتتاح آن‌هم در همین دولت اتفاق افتاده باشد، تصریح کرد: دولت کنونی معمولاً از سر سفره دولت قبل ارتزاق می‌کند.

ذوالنور ادامه داد: دولت کنونی پروژه‌هایی را افتتاح کرده در این دولت که عمده سرمایه‌گذاری آن برای دولت قبل بوده است. 85 درصد چهار فاز عسلویه در دولت قبل سرمایه‌گذاری شده با این‌ وجود چرا رئیس‌جمهور تمام آن را از افتخارات این دولت می‌داند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار