نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سرگردانی سپرده گذاران بانک توسعه در لرستان گفت: دولت و بانک مرکزی باید در این زمینه پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۱۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،مجید کیانپور در سخنانی با اشاره به اعتراض سپرده گذاران بانک توسعه(آرمان) نسبت به عدم پرداخت سپرده های آنها از سوی بانک در استان اظهار داشت: عدم نظارت بانک مرکزی نسبت به موسسات و بانک ها موجب نگرانی مردم شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سپرده گذاران به دلیل عدم پرداخت سپرده هایشان از سوی بانک توسعه نگران هستند و در فرمانداری و استانداری حضور پیدا کرده اند افزود: دولت، معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد پای کار بیایند و پاسخگوی مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه سپرده گذاران و مردم با این روند با مشکل مواجه شده اند عنوان کرد: هرچه سریع تر باید دولت، معاون رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و همچنین رئیس بانک مرکزی پاسخ مردم را بدهند و نگذارند مردم و سپرده گذاران سرگردان بمانند.

کیانپور با بیان اینکه برخی از سپرده گذاران پول بازنشستگی و یا فروش خانه خود را در بانک سپرده گذاری کرده اند گفت: این در حالیست که بانک سپرده های آنها را در اختیارشان قرار نمی دهد.

وی با بیان اینکه کسی نیست که پاسخگوی مردم باشد بیان کرد: این امر موجب سلب اعتماد مردم از سیستم بانکی می شود و موجب می شود که دیگر مردم به این سیستم اعتمادی نداشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه دولت باید پاسخ بدهد خاطر نشان کرد: اگر این گونه موسسات غیر مجاز هستند آنها را جمع کنند چرا که این امر موجب نگرانی مردم شده است.

کیانپور با تاکید بر اینکه عدم نظارت بانک مرکزی بر موسسات مالی موجب این اتفاقات شده است گفت: دولت، معاون رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید به این گونه موسسات نظارت داشته باشند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت ورود دولت برای رسیدگی به این موضوع بیان داشت: باید برای رسیدگی به این موضوع از سوی دولت کارگروه ویژه تشکیل شود تا مشکل مردم و سپرده گذاران بررسی و رفع شود.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات