نماینده مردم شاهرود و میامی با تأکید بر اینکه برای موفقیت نظام و دست یابی به رفاه و بهبود شرایط اقتصادی مردم باید همه جریانات و گروه های فکری داخل نظام به کمک دولت بیایند، گفت: بی شک توسعه و پیشرفت کشور با همراهی همه اندیشه های انقلابی و جهادی میسر خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۱۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی پیرامون استفاده دولت دوازدهم از همه ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای متخصص در عرصۀ مدیریتی، اظهار داشت: همیشه در عرصه تبلیغات انتخابات حرف های خوبی زده می شود،‌ ولی متأسفانه این مطالب جدی نیست و در واقع دیده می شود که تخص گرایی و نخبه گرایی در انتخاب افراد برای حضور در کابینه کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه در چینش اعضای کابینه بیشتر به سمت جناح، گروه و شناخت فردی پیش می رود و کمتر از نیروهای باتجربه و متخصص استفاده می شود، گفت: تخصص گرایی و توانای مدیریت برای حل مشکلات اصلی و اساسی کشور کمتر مورد توجه قرار می گیرد، در حالی که باید برای توسعه همه جانبه، ‌همه جانبه نیز نگریسته شود.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه امیدواریم که به شعارهای که دولتمردان در زمان انتخابات دادند پایبند باشند،‌ افزود: برای انتخاب افراد کابینه باید از همه افراد توانمند و نیروهای که مدیریت جهادی و انقلابی بار هر دیدگاه سیاسی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ، استفاده گردد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی با تأکید بر اینکه باید از افراد کارآمد و انقلابی با هر دیدگاه سیاسی برای خدمت انقلابی و کمک به توسعه و پیشرفت کشور در کابینه دوازدهم استفاده شود،‌ بیان داشت: باید تیم مدیریتی قوی و آشنا به اوضاع جمع آوری شود و اصلاح زیر ساختارهای اصلی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی با نگاه به درون در رأس برنامه ها قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مطمئناً آینده خوبی را با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در داخل کشور شاهد خواهیم بود، چرا که با نگاه به داخل کشور و همکاری با نیروهای با استعداد و توانمند داخلی می توان به سمت ایرانی آباد و سربلند حرکت کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی با تأکید بر اینکه برای موفقیت نظام و دست یابی به رفاه،  پیشرفت،  بهبود شرایط اقتصادی مردم و حل معضل اشتغال باید همه جریانات و گروه های فکری داخل نظام به کمک دولت بیایند و رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند، گفت: بی شک توسعه و پیشرفت کشور با همراهی همه اندیشه های انقلابی و جهادی میسر خواهد شد و دولت آینده با استفاده از نیروهای متخصص و توانمند همه گروه ها می تواند در جهت رونق و توسعه ایران گام بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها