همزمان با هفته مقاومت و ایثار:

دیدار با خانواده جهادگر شهید حاج اسماعیل حسنی

فرمانده سپاه ناحیه زنجان به همراه جمعی از مسئولان سازمان بسیج مهندسین کشاورزی با حضور در منزل جهادگر شهید حاج اسماعیل حسنی از مقام شامخ این شهید تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۴۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارشسازمان بسیج مهندسین کشاورزیفرمانده سپاه ناحیه زنجان،مسئول سازمان بسيج مهندسين كشاورزي ,مسئولان کارگروههای تخصصی شورای بسیج مهندسین کشاورزی و مسئول پایگاه شهید انجم شعاع روزدوشنبه1 خرداد سال جاریبا حضور در منزلجهادگر شهید حاج اسماعیل حسنیبا خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

مهندس آقاجانلو "مسئول کارگروه منابع طبيعي و محیط زیست"، مهندس رستمخانی"مسئول کارگروه دامپروری و شیلات" مهندس کرامتی "مسئول کارگروه زراعت و باغبانی"، مهندس معینی "مسئول پایگاه شهید انجم شعاع" از جمله همراهان این دیدار معنوی بودند.

شهید گرانقدر حاج اسماعیل حسنی از جمله جهادگران متعهد و با اخلاصی بود که در طی جنگ از خود گذشتگی و فداکاریهای زیادی از خود به نمایش گذاشت؛ این شهید بزرگوار علاقه خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت و علی الخصوص به سید الشهدا امام حسین داشتند.در مراسمهای که برای عزاداری سالار شهیدان برگزار میشد شرکت می جستند و خود نیز در بر پائی مراسم یاد بود امام حسین نقش فعالانه ای داشتند.

مجاهدت این شهید والامقام به گونه ای بود که به روایت دوستانش خستگی را خسته کرده بود؛ همرزم وی درباره خاطرات لحظه شهادت حاج اسماعیل حسنی می گوید:در اواخر کار زمانی که ما دستگاه ها و بولدوزر ها را به محل امنی انتقال می دادیم حاج اسماعیل حسنی کمی دورتر از ما مشغول جابجایی وسایل بود که ناگهان گلوله توپی به محلی که وی در آنجا بودند اصابت کرد. زمانی که ما بالای سر ایشان رسیدیم سر تا پای این شهید عزیز غرق خون گشته بود.

روحش شاد و راهش پر روهرو باد



ارسال نظرات
آخرین اخبار