خبرهای داغ:
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد ؛
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعداد تماشاگران سینماهای استان در سال گذشته را بیش از 309 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۸۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، قاسم قندهاری معاون هنری این اداره با بیان این نکته که تعداد تماشاگران سال 94 بیش از 162 هزار نفر بوده، گفت: مبلغ فروش بلیط سینماهای استان در سال گذشته 14میلیارد و522میلیون و 70هزار ریال بوده و این در حالی است که سال 94 فروش بلیط بیش از 6میلیارد ریال بوده است.

قندهاری با بیان این نکته که سال 95 سینماهای استان میزبان 309هزار و 739تماشاگر بوده، اظهار کرد: بیشترین تعداد تماشاگران سال گذشته متعلق به سینما پردیس کاپری گرگان است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: سال گذشته سینما کاپری گرگان 141هزار و 246تماشاگر داشته که پس از آن سینما عصر جدید گرگان با 69هزار و 854 تماشاگر و سینما هجرت گنبد با 49هزار و 14نفر بیشترین تماشاگر را به خود اختصاص دادند.

وی بیشترین تعداد تماشاگران سینما را در فروردین 95 اعلام کرد و گفت: 50هزار و 883 نفر در این ماه از فیلم های سینمای استان دیدن کردند.

قندهاری در ادامه به فروش بلیط نیم بهای سینما در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: برای استفاده بیشتر خانواده ها از این فضای فرهنگی به صورت مشخص در هر شهرستان یک روز بلیط نیم بها در سینما به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه چهار شهرستان استان به سینما مجهز شده، اضافه کرد: روزهای یکشنبه و سه شنبه بلیط سینمای هجرت گنبد نیم بها به فروش می رسد.

به گفته معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در شهرهای گرگان و آزادشهر روز سه شنبه ودر سینمای هجرت گنبد روزهای یکشنبه و سه شنبه بلیط سینما به صورت نیم بها به فروش می رسد تا شهروندان با خانواده های خود در این فضاهای فرهنگی حاضر شده واز تماشای فیلم لذت ببرند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها