برای حل بخشی از مشکلات بیکاری شهرستان، سرمایه گذاران بومی باید نسبت به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۹۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، محمدی در مراسم افتتاح آزمایشگاه آب و فاضلاب شهرستان خرم دره گفت: این پروژه یکی از ده ها پروژه بهداشتی نظام سلامت شهرستان می باشد که در دو سال اخیر احداث شده است .

حجت محمدی با تاکید بر اینکه واقع شدن شهرستان در مسیر جاده ترانزیت و مهاجر پذیر بودن، نیازهای درمانی شهرستان را افزایش داده است، تصریح کرد: تنها بیمارستان شهرستان که برای جمعیت ۳۵ هزار نفری طراحی شده بود، پاسخگوی نیازهای فعلی شهرستان نیست و احداث بیمارستان جدید، باید در اولویت و مد نظر مسئولین در استان قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره، خیران را به عنوان بازوان توانمند حوزه بهداشت و درمان شهرستان خرم دره دانست و گفت: با کمک خیرین شاهد تحولات چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان هستیم که از مهم ترین آنها می توان به استقرار دستگاه سی تی اسکن در شهرستان اشاره کرد.

محمدی با اشاره به اینکه این شهرستان به تبع کل کشور با چالش بیکاری روبرو است، ادامه داد: مهاجر پذیری و برخوردای از جمعیت بالای شهری از مهم ترین دلایل آمار بالای بیکاری شهرستان است که برای حل بخشی از مشکلات بیکاری شهرستان، سرمایه گذاران بومی باید نسبت به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان خرم دره یاد آورشد: در حال حاظر ۵۷ واحد صنعتی فعال و نیمه فعال در شهرک صنعتی خرم دره مشغول فعالیت هستند.

ارسال نظرات