در گفتگو با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:

فرزندان این ملت اسلامی به شهادت رسیدند تا دوباره فرهنگ غرب براین کشور حاکم نشود

کد خبر: ۸۸۶۵۷۹۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

خبرنگار بسیج:بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی وفتح خرمشهر در خدمت جناب سرگرد مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله یزد هستیم که اگر مطلب ویا خاطره ای در موردحماسه سوم خرداد ونقش بسیج ورزمندگان درآزاد سازی خرمشهر درسال 61دارندبرای ما بفرمایند.

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام درود فراوان به روان پاک شهداء وامام شهداء ، ایثارگران ،جانبازان وآزادگان سرافرازو بویژه شهدای حماسه فتح خرمشهر

سوم خرداد سال 1361 حماسه ای بزرگ و از خودگذشتگی رزمندگان سلحشور جان برکف رقم زدند ونقطه عطفی در پیروزی های دفاع مقدس برای ملت غیور و باایمان ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.
آزادی خرمشهر هدیه الهی بود به فرزندان این مرز و بوم که با اعتماد وتوکل به خداوند وپیروزی از ولایت مطلقه فقیه وبا اعتماد و یکپارچگی وعده های خداوند منان محقق گردید.
آزادی خرمشهر حماسه ای عظیم شد که چشم جهانیان را به حیرت انداخت تا آنجایی که صدام خیانت کار گفته بود که اگر ایرانیان خرمشهر راپس بگیرند کلیه بصره را به آنها میدهیم یعنی اینکه آنقدر در خرمشهر موانع مستحکم ایجاد کرده بود به کمک دول غربی که فکر نمی کرد جوانان ایرانی با دست خالی بتوانند این کار عظیم را انجام دهند. وبه همین منظور بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

اما در این عصر وزمان وظیفه همه ما حفظ دست آورده های انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه امام (ره)و شهدا می باشد و کسانیکه دم از ارتباط با آمریکا می زنند آنان در جهل ونادانی به سر می برند و به آنان اعلام می کنیم که ازخطوط قرمز بگذرند و امام(ره) و مردم ایران از سال 42 تا سال68 پایان جنگ تحمیلی انقلاب نکردند که بعد ازجنگ فرهنگ غرب حاکم بر این کشورشود.

فرزندان این ملت اسلامی به شهادت نرسیدند که دوباره فرهنگ غرب براین کشور حاکم شود.

آزادگان به اسارت نرفتند و جانبازان اعضای آنهامنقطع نشد که دوباره فرهنگ غرب بر این کشور حاکم شود.

ما تاآنجایی که جان در بدن داریم از این انقلاب اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله) حرکت می کنیم و همواره گوش به فرمان ایشان هستیم.

بسیج: آقای دهقان باتشکرازجنابعلی که وقتتان را در اختیارماگذاشتید درآخر اگر نکته وتوصیه ای دارید بفرمایید ؟

توصیه من به مسئولین دولتی این است که اگر کسانی بخواهند فرهنگ شهامت، ایثار و فداکاری را از ذهن مردم پاک کنند و فرهنگ ابتذال و غرب را در این کشور شهید پرور جمهوری اسلامی ایران حاکم کنند، بدانند که تاریخ که درس ایثار، شهامت، جهاد واخلاق می باشد درس پند و اندرز وعبرت نیز می باشد و بدانند که مختارها در راه هستند و اگر قدمی برای از بین بردن این فرهنگ اسلامی خواسته باشند بردارند و خون هزاران شهید را پایمال کنند،آنچنان سیلی محکمی از مختار ها خواهند خورد که به زباله دان تاریخ ریخته می شوند و از روی زمین محو می گردند و امروز دهان کسانیکه دم از ارتباط با امریکا میزنند باید دهان انها را با سرب داغ پر نمود که آنها روشنفکران غرب زده ای بیش نیستند که در پیروزی انقلاب اسلامی هیچ نقشی ایفا نکردند و حالا که برمسند قدرت رسیده اند برای رسیدن به مظاهر مادی این دنیا می خواهند خود را صاحب این انقلاب بدانند ، ولی ذهی خیال باطل ،آنها این آرزو را به گور میبرند ،زیرا این نهال انقلاب با خون شهیدان سال42 و8سال جنگ تحمیلی آبیاری شده و آنچنان تنومند شده است که ریشه آن به کشور های جهان گسترده شده است، ودر حال حاظر هم باخون شهیدان مدافع حرم آبیاری می شود ومستحکم تر خواهد شد.

خبرنگار بسیج: آقای دهقان ازاینکه درمصاحبه خبری ویژه سوم خرداد با ما همراه بودید تشکر می کنم .

ملارحیمی مسئول روابط عمومی ناحیه ثارالله یزد



ارسال نظرات