فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

جنگ امروز ، جنگ اعتقادی است

به منظور حفظ و انسجام و استفاده از تجربیات پیشکسوتان؛جلسه پیشکسوتان ناحیه روح الله یزد با حضور فرماندهی ناحیه روح الله برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۲۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد ،سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت: دفاع مقدس یادآور رشادتهای دلیرمردان و شیرزنان عرصه جهاد اصغر می باشد.عرصه ای که در طی این هشت سال بالغ بر 200 هزار شهید تقدیم اسلام کرد که در میان آن ها 6400 نفرشان از بانوان مکرم کشور عزیزمان می باشند و سرانجام با مدیریت بی نظیر ولایت فقیه و همراهی مردم ، مخصوصا جوانان ، به پیروزی بزرگی رسید.

ایشان در ادامه بیان نمود: حالا در سال 1396 ، دوباره دشمن به کارزار با انقلاب اسلامی آمده است و جنگی تمام عیار و همه جانبه به راه انداخته است.جنگی که این بار نه خاک، بلکه باورهای مارا نشانه رفته است و قصد دارند ساختار فکری و فرهنگی ما را دستخوش تغییرات کنند.

ایشان ضمن شفاف سازی برنامه های دشمن افزودند: یکی از برنامه های دشمن قبح زدایی است. قبح زدایی از حلال و حرام الهی، از محرم و نامحرم.در این برهه از زمان برماست تا به مانند شهدا، مجدانه و با بصیرت در خط ولایت از مرزهای اعتقادیمان در این جهاد کبیر دفاع کنیم.وعده الهی این است که اگر دین خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می کنند.انشاالله ما مشمول این یاری قرار بگیریم.


ارسال نظرات