خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی؛

رمضان ماه دعوت عمومی برای میهمانی خداوند است

حجت الاسلام محمد رستمی گفت: رمضان ماهی است که تمامی بندگان به میهمانی خداوند دعوت می شوند و هرکس بنا ظرفیت در میهمانی شرکت می کند.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۵۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در آیین افتتاحیه برنامه های ماه رمضان، این ماه را از افضل شهرها دانست و عنوان کرد: ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خداشدن شایسته کسی است که لیاقت داشته باشد.

حجت الاسلام رستمی افزود: همه ما در طول 12 ماه نفس می کشیم و عبادت می کنیم اما رمضان در بین همه ماه افضل است چرا که نفس کشیدن در این ماه تسبیح و خوابیدن عبادت و عمل ا مقبول و دعاى مستجاب می شود.

وی با بیان این جمله که درهاى بهشت در ماه مبارک رمضان باز و درهاى جهنم بسته است ادامه داد: از پروردگار خود بخواهید درهاى بهشت را به روى شما نبندد و درهاى جهنم را به روى شما باز نکند و شیاطینی هم که در این ماه در زنجیرند، آنان را بر شما مسلط نکند.

این مقام مسئول اظهار داشت: باید به بچه های خود یاد بدهیم که رمضان ماه ضیافت الهی است و در این ماه سفره نزولات پهن و بهترین ذکر قرآن و ادعیه خواندن است تا برای آینده تربیت شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با برشمردن فضایل و برکات در ماه رمضان گفت: کلاسهای تلاوت روزانه،جمع خوانی، آموزش صحیح خوانی، کلاسهای اخلاق و محافل قرآنی از جمله برنامه های اجرایی در ماه رمضان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار