خبرهای داغ:
فرماندار شوش: تفکر و اندیشه ی الهی امام خمینی(ره) باعث ایجاد یک انقلاب مردمی در کشور شد
کد خبر: ۸۸۶۵۸۶۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
فرماندار شوش: تفکر و اندیشه ی الهی امام خمینی(ره) باعث ایجاد یک انقلاب مردمی در کشور شد

 فرماندار شوش گفت: تفکر و اندیشه ی الهی امام خمینی(ره) باعث شد تا یک انقلاب مردمی را در کشور به حرکت درآورد و مردم را از زیر دست حکومت های ظالم رها سازد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در جلسه مشترک هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره ی امام خمینی(ره) گفت: اگر کشور ما امروز در عرصه ی بین المللی حرفی برای گفتن دارد همه به واسطه ی شجاعت ،شهامت و اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) در استکبار ستیزی و مبارزه با  کشورهای ظالم است.

"نجاتی" گفت: انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت وجود حضرت امام خمینی(ره) است و حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای همگان ضروری است.

فرماندار شهرستان بر ترویج اندیشه و تفکر امام راحل در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت : امروز انتقال اندیشه های امام راحل و آرمان های بلند انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان کشور بسیار ضروری است  و باید در کلام،رفتار و عملکرد خود به صورت واقعی این اندیشه و تفکر امام راحل را عملی، حفظ و راه وی را ادامه دهیم.

وی گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هر ساله با شکوه تر از گذشته برگزار می شود و مردم حضور پرشوری را از خود در این مراسم نشان می دهند.

فرماندار شهرستان شوش گفت: مراسمات ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید در سطح شهرستان به صورت باشکوه ودر شأن آن امام عزیز برگزار شود.

"نجاتی" در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان افزود: از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آیین‌های این ایام بهره‌گیری شود.

وی اظهار كرد: باید از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی و دینی موجود در ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان شوش گفت: باید با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها  و استفاده از ظرفیت های مذهبی و اعتقادی شهرستان نسبت به برگزاری هر چه بهتر ویژه مراسمات این ماه کمک کرد.

وی نظافت ،زیبا سازی ، نورپردازی ونصب بنر در شهرها، ،آذین بندی وچراغانی مساجد ،جشن گلریزان،طرح سرکشی به فقرا و ایتام،برپایی ایستگاه افطار،جلسات تفسیر قرآن ،برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و اجتماعی ،اجرای مسابقات ورزشی ،برگزاری نمایشگاه قرآنی،اجرای برنامه متناسب با ماه رمضان در مراکز خرید و بازار هنگام افطار را از جمله برنامه ی شاخص این طرح در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

همچنین سرهنگ۲ پاسدار "کریم بابایی" فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز در این نشست با تشریح ویژه مراسمات سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این شهرستان گفت: امام خمینی حق بزرگی بر گردن ما مسوولان دارند و همه ما مدیون این امام عزیز می باشیم.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد وخاطره امام خمینی وظیفه ی همه ماست و باید برای این امر برنامه ریزی های لازم به عمل آید.

در ادامه "عبدالامیر بشکار" مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) ارائه داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها