خبرهای داغ:
آیت الله شبستری در دیدار خداحافظی خود با مردم تبریز خواستار شد؛

همواره در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب حاضر باشید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه سابق تبریز در دیدار خداحافظی با اقشار مختلف مردم تبریز از آن ها خواست همچون گذشته در صحنه های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب حاضر باشند.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۷۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهدشبستری افزود: با حضور خود در صحنه ها و دفاع از ارش های اسلام و انقلاب در برابر افرادی که درصدد ایجاد فتنه هستند، مقاومت کنید.
وی ادامه داد: رفتن من از تبریز بهخاطر توصیههای پزشکی و وضعیت جسمانی است و بههیچ عنوان از کسی رنجیدهخاطر نیستم و همچنان به عنوان نماینده آذربایجانشرقی در مجلس خبرگان رهبری نسبت به این خطه از ایران اسلامی احساس مسئولیت دارم و منتظر شنیدن خبرهای خوش از این دیار هستم.

آیت الله شبستری با اشاره به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب درباره اینکه این انقلاب به آسانی به دست نیامده است و باید مراقب آن بود، گفت: با سخنان اخیر معظم له نباید زیاد نگران کشور بود چراکه مردم آذربایجان همچنان که در طول این 22 سال هر کجا راهپیمایی و جلسهای نیاز بود، سنگ تمام گذاشتند و در آینده نیز چنین خواهند بود.


عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم آذربایجان همواره در عرصه های گوناگون پیشتاز بودند که نمونه آن در حماسه عظیم هشتم دی علیه فتنه گران بود که آن را جهانیان دیدند.
آیت الله مجتهدشبستری با یادآوری اینکه مبادا فریب برخی منافقین را بخورید، اظهار داشت: اگر دیدید عده ای میخواهند افکار و عقاید مردم را تضعیف و روحیه انقلابی مردم را کمرنگ کنند، با همه قوا در برابرشان بایستید.
وی ادامه داد: اگر در تاریخ صدر اسلام عدهای قلیل توانستند بر عده کثیر پیروز شدند، یا در دوران دفاع مقدس جوانان از جان خود گذشتند و با وجود تجهیزات اندک دشمن را شکست دادند، بهخاطر استقامت و صبرشان بود.
امام جمعه سابق تبریز بیان داشت: مردم ایران سالها در پی مشکلات اقتصادی و کینه ورزی های دشمنان در تنگناهای مختلفی قرار گرفتهاند ولی باز مقاومت کردند چراکه صبر انقلابی دارند آن را از شهدای کربلا آموخته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها