خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی وتبلیغات ناحیه امام حسین(ع) از اجرای برنامه «طرح واژه های قرآنی» و دیگر برنامه های متناسب با ماه مبارک رمضان در حسینیه ثارالله ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۸۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

اجرای برنامه «طرح واژه های قرآنی»ویژه ماه رمضان در ناحیه امام حسین(ع)

سیدحسن حسینی نوده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک فراسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این ماه، ماه نزول رحمت و برکات الهی است و مخصوصا به قرائت قرآن و درک اعمال شب قدر و سایر عبادات نیز سفارش های ویژه ای شده است.

وی افزود: در همین راستا علاوه بر حضور کارکنان ناحیه در برنامه های انس با قرآن سپاه استان که پنجشنبه های هر هفته برگزار می شود، کلاسهای قرآنی ویژه پایوران ناحیه در سه سطح با حضوراساتید برجسته برگزارخواهد شد.

معاون روابط عمومی وتبلیغات ناحیه امام حسین(ع)عنوان کرد: برگزاری کلاس های نورالمبین با موضوع امربه معروف وهمچنین 20 جلسه کلاس اخلاق با حضور حجت الاسلام سیدرضا موسوی از کارشناسان حوزوی از دیگر برنامه های ناحیه در ماه مبارک رمضان می باشد.

وی همچنین از برگزاری کلاس های قرآنی و تجوید در دو سطح ویژه کارکنان وظیفه خبر داد و بیان داشت: این کلاس ها به منظورآشنایی هرچه بیشتر فراگیران با مفاهیم قرآن کریم و روانخوانی این کتاب آسمانی برگزار می گردد.

حسینی نوده در ادامه از برگزاری برنامه "طرح واژه های قرآنی" دربین کارکنان ناحیه خبرداد و گفت: این برنامه نیز بمنظورآشنایی کارکنان با کلیدواژه های قرآنی و پیامدهای آن می باشد که پس از برگزاری مسابقه به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون روابط عمومی وتبلیغات ناحیه امام حسین(ع) در پایان، حضور یکپارچه کارکنان ناحیه در راهپیمایی روز جهانی قدس را حسن ختام برنامه های ماه مبارک رمضان اعلام کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها