سردار نوری با بیان اینکه راویان باید واقعیات دوران دفاع مقدس را انتقال دهند،گفت:روایان علاوه بر انقال مفاهیم به نسل جوانان در تربیت و آموزش راویان جوان هم باید به واقعیات بپردازند.
کد خبر: ۸۸۶۵۹۰۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، در مراسمی با حضور سردار نوری  فرمانده قرارگاه منطقه ای  مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خادمان  و دست اندرکاران راهیان نور  95-96 استان کرمان تجلیل بعمل آمد.
 
سردار نوری در این مراسم  با بیان اینکه  مفاهیم دوران دفاع مقدس نیازمند انتقال به جوانان است،گفت: راویان باید به گونه ای روایت گری کنند که و اقعیات دوران دفاع مقدس راانتقال دهند.
 
وی افزود:روایان علاوه بر انقال مفاهیم به نسل جوانان در تربیت و آموزش راویان جوان هم باید به واقعیات بپردازند.
 
محمد علیرضایی مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله کرمان در بخش دیگری از این مراسم اظهار داشت: به یاری خداوند متعال و شهدای گرانقدر سازمان اردویی راهیان نور سپاه ثارالله در راهیان نور سال 95-96 بیش از 24 هزار نفر را  از اقشار ؛ دانشجویی ، دانش آموزی و عمومی را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام نمود .
 
وی افزود: با برنامه ریزهای صورت گرفته  این اعزام ها با کیفیت مطلوب برگزار شد به گونه ای که  زائران اعزامی بعد از بازگشت از سفر  رضایت کامل داشتند.
 
علیرضایی در ادامه عنوان کرد: در راهیان نور 95-96 بیش از 200خادم الشهدا  از استان کرمان در مناطق عملیاتی جنوب فعالیت داشتند که 80 نفر از آنان به صورت نیمه متمرکز در اردوگاه ثار الله کرمان در استان خوزستان فعالیت داشتند.
 
گفتنی است در مراسم تجلیل از خادمان و دست اندرکاران راهیان نور سال 95-96 استان کرمان از بیش از 60 نفر تجلیل شدند.
ارسال نظرات