استاندار اردبیل گفت : استان هایی که تمایل به رشد و توسعه دارند باید رشته های صنعتی و فنی توجه ویژه کنند و دانش آموختگان لازم در این زمینه داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۶۵۹۵۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مجید خدابخش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد گفت : اصل موضوع هدایت تحصیلی بحث مهمی است که باید سال به سال پخته تر شود تا بتواند در انتخاب رشته به دانش آموزان بهترین کمک را بکند.

وی گفت : موضوع مهم که در بحث هدایت تحصیلی قابل تامل است مشاورانی هستند که قراراست دراین طرح به دانش اموزان مشاوره بدهند این مشاوران باید از مشاوران خبره استان باشندو اشرافیت کامل به موضوع و بازار کار و رشته های تحصیلی داشته باشند.

استاندار اردبیل گفت : دانش آموزان باید با تمامی رشته ها آشنایت کامل داشته باشند تابتواند انتخاب درست بکنند و این آشنایی درست برعهده مشاوران است که بتوانند اطلاعات کامل و جامع دراختیار دانش آموزان قرار دهند.

خدابخش گفت : به منظور بررسی مشکلات و انجام اقدامات لازم می توان از هنرستان ها و مراکز فنی و حرفه ایی استان بازید کرد و از نزدیک با کمبودها و مشکلات واحدهای اموزشی آشنا شویم تا بتوانیم اقدامات لازم برای بهبود شرایط را انجام دهیم.

خبرنگار افتخاری بسیج از اردبیل:کبری عزیزی

ارسال نظرات