یک زوج هرمزگانی با هدف محافظت از طبیعت در اقدامی جالب کارت دعوت مراسم ازدواج خود را در حمایت از طبیعت طراحی کردند و به‌صورت نمادین نهالی کاشتند.
کد خبر: ۸۸۶۵۹۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ این زوج مینابی که خود کارمندان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان هستند، 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری مراسم ازدواج خود را در شهر میناب برگزار کردند اما این مراسم تفاوتی با سایر پیوندهای مرسوم داشت.
 

این داماد مینابی در خصوص هدفش از توجه به طبیعت در کارت دعوت مراسم ازدواجش، افزود: ازآنجاکه من و همسرم هر دو کارمندان اداره منابع طبیعی هستیم و با ضرورت‌های حفاظت از طبیعت آشنا هستیم، تصمیم گرفتیم تا کاری جدید در جهت افزایش نگاه‌ها به طبیعت و حفاظت از آن انجام دهیم.

 

احسان درویشی با اشاره به اینکه طبیعت بیش‌ازپیش به توجه انسان‌ها نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این روزها نیازمند توجه بیش از پیشی به آن شود، که این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی دارد.

 

وی در پایان با بیان اینکه باید همگی همیار طبیعت باشیم تا بتوانیم در حفظ آن کوشا باشیم، اضافه کرد: با توجه به شعار سال 95 مبنی بر اینکه باید همیار طبیعت باشیم تصمیم گرفتیم کارت دعوت مراسم عروسی خود را با این شعار طراحی کنیم که خوشبختانه با استقبال خانواده‌ها همراه شد.


ارسال نظرات