خبرهای داغ:
فیروزی از پرداخت هزینه درمان بیش از ۹۱۵ بیمار نیازمند صعب العلاج به مبلغ بیش از ۳۹۱ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۰۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج ازخور؛ مدیر خیریه امداد و درمان امام رضا (ع) شهر خور در گفتگو با خبرنگار سفیرخور از پرداخت هزینه دارو و درمان بیش از ۹۱۵ بیمار نیازمند و صعب العلاج خبر داد و افزود: هزینه دارو و درمان بیش از ۹۱۵ بیمار به مبلغ ۳۹۱ میلیون ریال در سال ۹۵ با کمک مردم و افراد خیّر توسط این انجمن پرداخت شده است.

مهدی فیروزی معرفی بیماران نیازمند به بیمارستان ها و موسسه های خیریه را از دیگر فعالیت های این انجمن عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۶۰ بیمار نیازمند برای مداوا به بیمارستان های خیریه معرفی شدند.

وی شناسایی بیماران صعب العلاج و تشکیل پرونده برای آن ها، تهیه و تحویل تجهیزات درمانی به نیازمندان، تأمین قسمتی از جهیزیه نوعروسان نیازمند و اهدا کمک هزینه به خانواده های بیمار و نیازمند را از دیگر اقدام های انجمن خیریه امداد و درمان امام رضا (ع) شهرخور عنوان کرد.

فیروزی با اشاره به همکاری این خیریه با نهاد های حمایتی مانند کمیته امداد، هلال احمر و سازمان بهزیستی افزود: با توجه به اینکه انجمن خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) با انجمن خیّرین بهداشت و سلامت شهرستان خوروبیابانک همکاری می کند تا کنون اقداماتی برای تأمین تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز مراکز درمانی انجام داده ایم که با حمایت های مردم نیکوکار این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی ساختمان این خیریه گفت: ساختمان خیریه امداد و درمان امام رضا (ع) با زیر بنای ۴۵۰ مترمربع با کمک خیّرین بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با توجه به تکمیل بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرخور پس از تکمیل آماده اسکان همراه بیماران است.

مدیر این انجمن خیریه خاطر نشان کرد: خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) آمادگی خود را برای دریافت کمک های نقدی اعلام می کند و خیّرین نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۲۰۵۰۰۲۶/۰۴ نزد بانک ملت واریز و در این امر خیر سهیم باشند.

انجمن خیریه امداد و درمان امام رضا (ع) شهرستان خوروبیابانک از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را برای حمایت از بیماران نیازمند و صعب العلاج سرطانی، قلبی، کلیوی، پیوندی و دیالیزی و دیابتی آغاز کرده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها