نماینده کوثر و خلخال خبر داد:

پیگیری تکمیل 6 سد معیشتی شهرستان های خلخال و کوثر

نماینده کوثر و خلخال گفت: اجرای مطالعات و تکمیل 6 سد معیشتی روستاهای نیلق، سنگ آباد، زرج آباد، مرشت، زاویه کرد و سد شهید پستی هشجین با هماهنگی های انجام یافته با وزارت نیرو و آب منطقه های استان در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۲۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از کوثرخبر بشیر خالقی در گفتگویی با اشاره به پیگیری های انجام یافته در اتمام مطالعات و تکمیل 5 سد معیشتی کوثر اظهار کرد: در دیدار اخیر با مهندس میدانی، معاون وزیر نیرو مطالعات و اتمام عملیات اجرایی سد های معیشتی شهرستان های کوثر و خلخال مورد تاکید قرار گرفت و اقدامات اولیه و لازم در خصوص پیگیری های مورد نظر در خصوص اتمام مطالعات این پروژه ها انجام یافت.

نماینده کوثر و خلخال گفت: مطالعات 5 سد معیشتی روستاهای نیلق، سنگ آباد، زرج آباد، مرشت و زاویه کرد با هماهنگی های انجام یافته با وزارت نیرو و آب منطقه های استان در حال انجام است که امید می رود با همکاری دیگر مسئولان امر خواسته مردمی این منطقه که آب رسانی به مزارع کشاورزی است، محقق شود.

وی اضافه کرد: پس از اتمام مطالعات سد های معیشتی شهرستان های کوثر و خلخال برای تعیین ردیف بودجه از مجلس تلاش خواهیم کرد تا این سد های معیشتی که در سال های اخیر با کم لطفی مواجه شده بودند به بهره برداری برسند.

دکتر خالقی همچنین به سد شهید پستی بخش هشتجین اشاره کرد و گفت: لازم است اقدامات شایسته ای در خصوص این سد که نام پرآوزه سردار شهید پستی را یدک می کشد انجام گیرد و هدف ما اخذ اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره برداری از این سد 8 ساله می باشد.

نماینده کوثر و خلخال در پایان خاطر نشان کرد: رایزنی هایی هم در خصوص سد گیوی، پایاب سد گیوی و همچنین اراضی پشت این سد با وزیر و معاون وزیر نیرو انجام یافته است که انشاالله با تخصیص اعتبارات لازم مسائل مربوط به اجرا و تکمیل این پروژه مردمی و اراضی پشت آن نیز مرتفع خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار