برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با شرکت بیش از 40 تیم و در دو رده سنی زیر و بالای 40 سال، تا پایان ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد .
کد خبر: ۸۸۶۶۰۹۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم جان بابایی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره جام ولایت و بیست و یکمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 40 تیم و در دو رده سنی زیر و بالای 40 سال، از واحدهای مختلف دانشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد .

وی با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح افراد، افزود: انجام ورزش و فعالیت بدنی ارتباط مستقیمی با سلامتی دارد و رفاه کامل جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی با ورزش تحقق می‌یابد.

محمد پنبه چی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز گفت: ورزش جز اصول اولیه سلامتی است و با توجه به اینکه وزارت بهداشت متولی سلامت جامعه است ما نیز باید سردمدار سلامتی باشیم.

وی بیان کرد: اهمیت به فعالیت‌های ورزشی باید سرلوحه تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان قرار بگیرد.

پنبه چی با اعلام اینکه تیم‌های خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند، افزود: همواره برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ترویج ورزش‌های همگانی تلاش می‌کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار