خبرهای داغ:
بیانیه جامعه بسیج زنان سپاه آذربایجان شرقی؛

فتنه و فتنه گران خط قرمز نظام و انقلاب است

لحظه های بسیاری در زندگی انسان ها پیش می آید که شناخت مرز بین حق و باطل را با مشکل می کند. تاریخ اسلام سرشار از چنین نمونه هایی است. کسانی که اجر روزگار یاری پیامبر را در هیزم دشمنی با علی(ع) سوزاندند.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۰۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، طلحه، زبیر، سعد، اسامة، عبدالله بن عمر و محمد بن مسلمه، و ... که همه از خواص بودند و حادثه غدیر را درک کرده بودند به یکباره و تنها به خاطر دنیای خود دست به ریا و مقابله زدند.

متاسفانه آنچه این روزها از زبان برخی خواص و سیاستمداران جامعه جاری می شود تداعی گر بیعت شکنی های دوران امیرالمومنین، علی(ع) است که در حین مدح و ثنای مقام ولایت و به نام پیشنهاد ، حرف های ریاکارانه بر زبان جاری می سازند.

آنچه آقای بیمقدار در نطق میان دستور مجلس بر زبان آورده نه تنها حرف مردم انقلابی آذربایجان نبوده که حرف حوزه انتخابی ایشان نیز نمی تواند باشد ،نام بردن از سرداران شهید و قالب کردن مفهوم دموکراسی غربی در بطن آن شایسته هیچ تفکر انقلابی نیست و نخواهد بود.

آنچه ایشان با کمال پررویی خطاب به امام خامنه ای(مدظله العالی ) بیان داشته اند صرفا می تواند سخن خود ایشان و البته تعدادی غافل و جاهل باشد. رفعتی که در مقابل معاندین اعمال شد حداکثر تخفیف ممکن در قبال این نمک خور نمکدان شکن ها بود و خود آقای بیمقدار و دوستانشان بهتر از همه بر این موضوع واقفند .

نام بردن از سرچشمه فتنه ها و فتنه گران با نام یاران قدیمی امام(ره) نه تنها از زبان یک نماینده مجلس که از زبان ریاست جمهور مملکت برای جذب آرای بیشتر نیز شایسته و پسندیده نیست.

فتنه خط قرمز انقلاب است. ماجرای فتنه و فتنه گران خط قرمز حزب ا... و خانواده های شهداست و فتنه خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ما خانواده های شهدا، مردم حزب الله استان و بویژه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو بدینوسیله از سخنان جناب آقای شهاب الدین بیمقدار برائت جسته و از همین طریق به عرض ایشان می رسانیم، آقایان و بانوان نماینده در مرحله نخست از وظایف شما، آنچه مسلم است، احقاق حقوق مردم حوزه انتخابی خود در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور است که متاسفانه تنها امضایتان را در جهت بازخواست وزیر نسبت به حادثه قطار تبریز- مشهد را هم پس گرفتید و همین مردم آذربایجان را در شوک دیدید و هیچگاه نیامدید بپرسید که درخواستشان از شما چه می باشد، چراکه ترسیدید جبهه اصلاحات شما را پس بزند.... !!!!! از خدا نترسیدید!!!! از آخرت خود نترسیدید!!! لیکن ملالی نیست که شما را همان که ناظر اعمالتان هست بازخواست خواهد کرد.

حال سوال اینجاست که فتنه گرانی که مردم را فریب دادند، دشمن را امیدوارکردند، نظام را به چالش کشیدند و طبق بیان امام خامنه ای گناه بزرگشان غیرقابل اغماض است، مستحق حمایت هستند؟ قطعا کسانی که به دنبال رفع حص هستند مسیر ولایت و امت را گم کرده اند!

و در آخر شما را هشدار می دهیم به فرازی از مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) که در دیدار مردم گیلان تاریخ 08/10/89 که فرموده اند:

فتنه سال گذشته(88) جلوه ای از توطئه دشمنان بود؛ فتنه بود، فتنه یعنی کسانی شعارهای حق را با محتوای صددرصد باطل مطرح کنند، بیاورند برای فریب دادن مردم، اما ناکام شدند، هدف از ایجاد فتنه، گمراه کردن مردم است.

منافقین مى خواهندخدارا فریب دهند در حالى که او آنها را فریب مى دهد و هنگامى که به نماز مى ایستند از روى کسالت است و در برابر مردمریا مى کنند وخدارا جز اندکى یاد نمى کنند!)؛((آیه142سوره نساء ))

((لا تَخافا إِنَّنی مَعَکُما اَسمَعُ وَ اَرىٰ‌، سوره طه آیه46)) والسلام

ارسال نظرات
پر بیننده ها