خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
فرمانده حوزه شش امام جعفر صادق (ع) در دیدار با خانواده شهید نیک آبادی:
صبح امروز پاسدار رضا صادقی فرمانده حوزه شش امام جعفر صادق (ع) شهر ورزنه و هیئت همراه با خانواده شهید نیک آبادی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۱۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، صبح امروز پاسدار رضا صادقی فرمانده حوزه شش امام جعفر صادق (ع) شهر ورزنه و هیئت همراه با خانواده شهید نیک آبادی دیدار کردند.

صادقی در این دیدار با اشاره به هدف از دیدار با خانواده های شهدا؛ اظهار کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده ها در راه مسیر معنوی زندگی مهمترین هدف ماست،  خانواده های معظم شهدا میراثی گران بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می روند و دیدار از این خانواده ها موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

فرمانده حوزه شش امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: متانت طبع و روحیه والای پدران و مادران شهدا، همیشه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شرمنده می کند و بر همه ما واجب است تا از این خانواده ها دیدار و دلجویی کنیم.

وی افزود: جانفشانی ها و سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس، به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت های انقلاب اسلامی ثبت شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها