جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پایداری و مقاومت مردم دزفول اعلام داشت؛ روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه دشمنان را از زمان جنگ به یادگار داریم.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۴۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار علی فضلی در سالروز بزرگداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و ایستادگی در تالار شهر مشهد با یادی از مردم مقاوم و سلحشور دزفول اعلام داشت: روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه دشمنان از زمان جنگ به یادگار داریم

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این خاطرات هرگز نباید از بدنه جامعه جدا گردد. این انقلاب به برکت خون شهدایی چون کاوه، برونسی، نظرنژاد، چراغچی و ... پا برجاست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یکی از نعمتها امنیت و دیگری سلامتی است که مهجور واقع شده‌اند، ادامه داد: تا زمانی که این نعمتها از دست نروند، قدر آن شناخته نمی‌شود.

وی با اشاره به عواملی مانند ایمان، اعتقاد، فرماندهی و رهبریت جنگ و روحیه شهادت طلبی، بیان کرد: دشمن روی عوامل طبیعی درست محاسبه کرده بود اما در مقابل عوامل غیرطبیعی محاسبه درست نداشت.

فضلی با بیان اینکه دشمن قصد داشت تا در چند ساعت خرمشهر را بگیرد اما ۳۴ روز در خرمشهر جنگید، ادامه داد: رزمندگان اسلام از سخت‌ترین راه‌ها خرمشهر را فتح کردند و ما بیش از ۱۹ هزار نفر اسیر گرفتیم و عراق ۲۳ هزار نفر کشته داد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش عراق به سبب اینکه غیر مکتبی بود شکست خورد اما ما ارتش مکتبی بودیم، تصریح کرد: با هر فکر و دیدگاهی، زمانی که دور هم جمع می‌شویم، همه رزمندگان اسلام هستیم.

گفتنی است؛ این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید عسگری و همکاری حوزه2 مقاومت بسیج سپاه ابوذر در سالن تالار شهر مشهد واقع در میدان شهدابه مناسبت بزرگداشت روز ملی مقاومت برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها