مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر :

اجرای طرح اطعام با مشارکت مردم انجام می شود

با مشارکت بیشتر خیران طرح اطعام زمینه خدمت رسانی بیشتری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ماه مبارک رمضان فراهم می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۵۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر با ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی این شهرستان در ماه رمضان مشارکت خیران در این طرحها را موجب خدمات موثر به جامعه هدف عنوان کرد و گفت: طرح های مختلفی برای استفاده از مشارکت خیران در برنامه های محرومیت زدایی این نهاد در ماه رمضان اجرایی می شود

محسن داودی افزود: اجرای طرح اطعام در قالب بسته های مواد غذایی، غذای گرم و برپایی سفره های افطاری از مهم ترین برنامه های اجرایی این نهاد در ماه رمضان است .

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اطعام با مشارکت مردم انجام می شود ، اظهار داشت: با مشارکت بیشتر خیران در این طرح زمینه خدمت رسانی بیشتری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ماه مبارک رمضان فراهم می شود .

داودی در ادامه از کمک 168میلیون ریالی یک خیر ابهری به کمیته امداد این شهرستان در قالب طرح اطعام خبر داد و تصریح کرد: این مبلغ درقالب 120 بسته مواد غذایی برای کمک به ایتام تحت پوشش کمیته امداد شهرستان مساعدت شده است .

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر تصریح کرد : بسته های مواد غذایی مساعدت شده به ایتام شامل اقلام ضروری برنج، روغن ، قند و شکر ،خرما و گوشت بوده است .

داودی با اشاره به اینکه در مجموع تا امروز خیران در قالب طرح اطعام مبلغ 300 میلیون ریال به این نهاد مساعدت کرده اند ، ادامه داد:‌ این مبلغ در قالب کمکهای نقدی و غیرنقدی، سبد مواد غذایی و غذای گرم به کمیته امداد شهرستان ابهر برای توزیع بین خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد مساعدت شده است .

وی همچنین خاطر نشان کرد:‌ در تلاش هستیم با مشارکت مطلوب خیران در این طرح زمینه بهره مندی تعداد دو هزار و 800 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر از ظرفیت ماه میارک رمضان در قالب طرح اطعام را فراهم کنیم .

ارسال نظرات