کد خبر: ۸۸۶۶۱۵۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت : دومین جشنواره آشپزی با همکاری خیرین و با هدف تامین مایحتاج جامعه هدف بهزیستی در ماه مبارک رمضان در شهرستان ابهر برگزار گردید که با استقبال پرشور مردم این شهر مواجه شد.

شهرام رجبی افزود: این جشنواره همه ساله همزمان با شروع ماه مبارک رمضان از سوی بانوان ابهری نیکوکار انجام می شود که درآمد حاصل از فروش غذاهای این جشنواره صرف معلولین ، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر جامعه خواهد شد.

وی از خیرین بعنوان بازوی توانمند و یاور همیشگی بهزیستی در رسیدگی به جامعه هدف این سازمان یاد کرد و اظهار داشت: این تعامل دو سویه که تامین کننده نیازهای جامعه هدف و معلولین است می تواند در رفع مشکلات آنها موثر باشد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهریادآور شد: با توجه به پیشتاز بودن مردم ابهر در انجام کارهای خیر و خداپسندانه امسال نیز با هدف کمک به معلولین و نیازمندان شاهد استقبال پرشور شهروندان ابهری بودیم.

وی گفت: در آمد حاصله از برگزاری این جشنواره و فروش غذاها که به ارزش تقریبی 120 میلیون ریال بوده صرف کمک به مددجویان بهزیستی ،ایتام ،زنان بی سرپرست ،معلولین در ماه مبارک رمضان خواهد شد

ارسال نظرات