مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 گفت: امروز به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده و نهضت‌های بیداری اسلامی در پرتو این ارزش‌ها در جهان اسلام تجلی پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۵۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 ناحیه مقاومت بسیج اراک با خانواده شهیدان «احمد قزوینی»، «داود داوری»، «علی‌حسین بابایی»، «علی غلامی» و «محمدرضا رحمانی» دیدار کردند.

غلامی مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج کوثر3 در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از این مادران شهید گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان و الگوگیری از این خانواده‌ها ضمن معرفی الگوهای ارزشی به جوانان می‌تواند فرصتی را برای آنان فراهم سازد که زندگی ایرانی اسلامی نیز در جامعه ترویج پیدا کند.

وی افزود: روحیه والای پدر و مادران شهدا، نکته مهمی است که مد نظر خادمین نظام جمهوری اسلامی است و باید نقش خود را در رابطه با دلجویی کردن از این عزیزان به درستی ایفا کنیم.

مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند یقینا فضیلت خانواده‌های مکرم شهدا از لحاظ عظمت بعد از فضیلت شهدا است.

غلامی با تاکید براینکه حفظ راه شهدا بسیار ارزشمند و وظیفه امروز ما است، گفت: امنیت، آسایش و آرامشی که امروز در کشور ما حکم فرماست مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده و نهضت‌های بیداری اسلامی در پرتو این ارزش‌ها در جهان اسلام تجلی پیدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات