خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی ناحیه برخوار خبر داد
حق شناس گفت: کلاس های آموزشی کشت زعفران، تولیدات گلخانه ای، کشت گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و احیای باغات نیز از ۱۸ خردادماه جاری در جهاد کشاورزی حبیب آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۷۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ محمدرضا حق شناس گفت: بسیج سازندگی برخوار با همکاری جهاد کشاورزی و اداره کار و تعاون شهرستان برخوار در اقدامی ابتکاری اقدام به برگزاری اولین دوره آموزشی در قالب نشست اقتصاد مقاومتی کرده اند.
وی هدف از برگزاری این نشست اقتصادی را آموزش عمومی علاقمندان در زمینه استفاده بهینه از منابع آب و خاک و آموزش کاشت، داشت و برداشت محصولاتی مانند زعفران، گیاهان دارویی و … که نیاز کمی به آب دارند و با شرایز اقلیمی شهرستان سازگار هستند دانست.
حق شناس تفاوت دوره آموزشی امسال نسبت به سال های گذشته را در سرفصل های کاربردی و عملی آن دانست و افزود: سرفصل های بازاریابی، اقتصاد مقاومتی، بیمه، نحوه تشکیل شرکت تعاونی، روش های بهینه تولید و… از جمله سرفصل جدید و متناسب با نیاز علاقمندان به ….. است.
این مسئول تاکید کرد: طی سلسله آموزش های اقتصاد مقاومتی که در شهرستان برخوار برگزار شد، سال گذشته موفق شدیم تولید زعفران را در شهرستان برخوار دو برابر کنیم و امسال نیز در صددیم که با آموزش های لازم تولید محصولات سازگار با آب و هوای شهرستان را افزایش چشمگیری دهیم.

وی عنوان کرد: به همین منظور و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در رابطه با اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولید داخل، قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه برخوار با همکاری جهاد کشاورزی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اقدام به برگزاری  نشست اقتصاد مقاومتی در محل جهاد کشاورزی حبیب آباد کرد که در این همایش ضمن بیان مبانی مربوط به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، حاضران در خصوص بازاریابی، اصول مربوط به ثبت (شرکت تعاونی، مشاغل خانگی، صنف و…) و موارد مربوط به قانون کار و بیمه آشنا شدند.

حق شناس در ادامه عنوان کرد: کلاس های آموزشی کشت زعفران، تولیدات گلخانه ای، کشت گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و احیای باغات نیز از ۱۸ خردادماه جاری در جهاد کشاورزی حبیب آباد برگزار می شود که متقاضیان دوره های آموزشی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به حوزه های مقاومت بسیج و یا قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه برخوار مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها