خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تاکید بر اینکه هر ساله استان قم نزدیک به 12 هزار و 500 را به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران اعزام می‌کند، گفت: امسال 25 هزار قمی در قالب 650 دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۷۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷
25 هزار قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یونس عالی‌پور یکشنبه شب در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه وظایف کمیته‌های مختلف ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استان قم مشخص شده است، اظهار کرد: این کمیته‌ها با برگزاری جلسات مختلف هماهنگی‌های لازم را دنبال کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هر ساله استان قم نزدیک به 12 هزار و 500 نفر را به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران اعزام می‌کند، اضافه کرد: امسال 25 هزار قمی در قالب 650 دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم از برگزاری سه جلسه با حضور هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی در قالب کمیته امداد و نجات ستاد ارتحال امام خمینی(ره) یاد کرد و گفت:‌ تیم‌های امدادی در محورهای مواصلاتی استان قم حضور خواهند یافت به همین علت امیدواریم از نظر نیروهای امدادی با مشکل خاصی مواجه نباشیم.

وی با بیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) طی سه سال متوالی با ماه مبارک رمضان مقارن می‌شود عنوان کرد: هفت استان مجاور تهران طی این سال‌ها باید جمعیت بیشتری را به مراسم ارتحال اعزام کنند به همین علت این رخداد فرصتی است که باید از آن استفاده لازم را داشته و این مراسم را با حضور چشمگیر قمی‌ها به شیوه با شکوه‌تری برگزار کنیم.

عالی‌پور با اشاره به اینکه استقبال مردم برای حضور در مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) مطلوب بوده است، مطرح کرد: امسال برای اینکه روزه‌داران با مشکل مواجه نباشند زمان برگزاری این مراسم به عصر روز چهاردهم خردادماه تغییر کرده است.

وی به برخی از وظایف کمیته‌های مختلف ستاد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در مراسم امسال نیز همانند سال گذشته حضور پرشور و بدون مشکلی داشته باشیم باید از ظرفیت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی استفاده کنیم.

عالی‌پور با تاکید بر اینکه افزایش هماهنگی میان دستگاه‌ها سبب افزایش خدمات‌رسانی به مردم می‌شود، تصریح کرد: کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) امسال برنامه‌های متفاوتی را دنبال می‌کند.

ارسال نظرات