خبرهای داغ:
در جریان یکی از مسابقات فوتبال باشگاهی هندوراس ۴ نفر کشته شدند.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۹۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، ازدحام بیش از حد جمعیت در جریان دیدار روز گذشته (یکشنبه) تیم‌های موتاگوآ و هندوراس پروگرسو در لیگ هندوراس حادثه آفرید. این بازی در ورزشگاه ملی واقع در شهر تگوسیگالپا، پایتخت هندوراس برگزار می‌شد. هزاران نفر تماشاگر در پی زدن گاز اشک‌آور توسط پلیس سعی در خروج از ورزشگاه داشتند که حداقل چهار نفر و یک جنین متولد نشده، جان خود را از دست دادند و 25 نفر هم زخمی شدند.

سخنگوی بیمارستان آموزشی دانشگاه که مصدومان این حادثه را در خود جای داده است، در گفت‌وگو با خبرگزاری «آسوشیتد پرس» خبر داد که یکی از قربانیان این حادثه به دلیل خفگی و شکستگی از نقاط مختلف بدنش در اثر زیر دست و پا ماندن، جان خود را از دست داد. این سخنگو همچنین خبر داد در این بین مادری باردار هم که از چندین ناحیه دچار شکستگی شده است، جنین متولد نشده خود را از دست داد.

پلیس هندوراس در بیانیه‌ای اعلام کرده که برای این بازی بلیت بیش از حد ظرفیت ورزشگاه فروخته شده است. در واقع مسئولان برگزاری مسابقه زمانی که گنجایش 30 هزار نفری ورزشگاه تکمیل شده بوده همچنان به بلیت‌فروشی این مسابقه ادامه دادند.

 تماشاگران بلیت به دست هم وقتی از ورودشان به ورزشگاه ممانعت می‌شود، عصبانی می‌شوند و سعی می‌کنند با زور وارد محل برگزاری این بازی شوند، که 600 نیروی پلیس مستقر در محل سعی می‌کند با آب فشار قوی و گاز اشک‌آور آنها را به عقب براند که همین باعث بروز این حادثه تلخ می‌شود و چهار نفر جان خود را از دست می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها