پدر شهید «سید علی حسینی» از شهدای شهرستان سرخس دعوت حق را لبیک گفت

پدر شهید «سید علی حسینی» از شهدای شهرستان سرخس پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزند خود، در کنار شهیدش آرام گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۰۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «سید حسین حسینی» پدر شهید «سید علی حسینی» براثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند دلاور خود پیوست.
 
پیکر این پدر شهید در اولین روز از ماه مبارک رمضان پس از تشییع بر روی دوش مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرخس در جوار مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
 
شهيد سيد علي حسيني در سال ۱۳۲۷ در يك خانواده اهل سادات و مذهبي و مؤمن در سرخس متولد شد. ازآنجایی‌که خانواده وي علاقه به آموختن قرآن داشتند، در سال ۱۳۳۱ به مكتب قرآن فرستاده شد و از همان كودكي قرآن را فرا گرفت.
 
وی خدمت مقدس سربازي را به انجام رساند و با پيروزي انقلاب اسلامي به عضويت بسيج درآمد و با شروع جنگ تحميلي به جبهه‌ها شتافت.
 
شهيد علي حسيني با خون سرخ خود عهدنامه خودش را مهر تصديق زد و در جبهه غرب و در محور بانه مورد محاصره دشمنان انقلاب قرار گرفت و به فيض عظيم شهادت نائل آمد.
 
قسمتی از وصیت‌نامه شهيد: مفتخرم از وطنم هجرت نمودم تا عليه كفر مبارزه نمايم و درنهایت به آخرين آرزویم مرگ در راه خدا برسم و جزو ادامه‌دهندگان راه حسيني باشم. اكنون سخني با پدر و مادر دارم كه از من رضايت داشته باشند و اگر در زندگي نتوانستم حق شما را ادا كنم به بزرگي خودتان ببخشيد و فرزندان من را دلداري نمایید چون شهيد راهش جز افتخار راهي نيست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار