جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود

تشکیل 18 گروه جهادی و اعزام به مناطق محروم شاهرود و میامی

یونس آبادی گفت: در تابستان امسال 18 گروه جهادی در دانشگاه ها سازماندهی و به مناطق محروم شهرستان های شاهرود و میامی اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۲۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

مهیار یونس آبادی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تشکیل 18 گروه جهادی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان شاهرود اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده توسط بسیج دانشجویی و ثبت نام دانشجویان علاقمند به فعالیت در عرصه بسیج سازندگی و اردوهای جهادی هجده گروه سازماندهی شده اند.

وی افزود: با توجه به شناسایی و نیازسنجی مناطق محروم شهرستان های شاهرود و میامی، امسال اردوهای جهادی از 21 خرداد با اعزام یک گروه جهادی به منطقه فرومد شهرستان میامی آغاز می شود.

یونس آبادی تصریح کرد: امسال چهار گروه جهادی نیز به مناطق مختلف بخش بیارجمند و روستاهای این منطقه اعزام می شوند و چهار گروه جهادی نیز به دهستان طرود و روستاهای اطراف آن اعزام و یک گروه نیز به روستای نام نیک بخش کالپوش شهرستان میامی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه شناسایی نقاط مورد نیاز برای حضور گروه های جهادی دانشجویی همچنان ادامه دارد بیان کرد: با توجه به نیازسنجی از مناطق مختلف شهرستان شاهرود احتمالاً تعدادی از گروه های جهادی در حاشیه شهر شاهرود و روستاهای اطراف نیز بکارگیری شوند.

جانشین بسیج دانشجویی شاهرود با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان برای حضور در اردوهای جهادی گفت: پشتیبانی از گروه های جهادی به کمک دانشگاه ها و بسیج دانشجویی انجام می شود و فعالیت جهادی دانشجویان در عرصه های مختلف فرهنگی،آموزشی،عمرانی، علمی، بهداشت و درمان،مشاوره و برپایی کارگاه های مختلف برای مناطق هدف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار