پیکر مرزبان شهید با حضور مسئولان، همرزمان، اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا در قطعه گلزار شهدای مراغه به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۲۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پیکر شهید مرزبانی نیروی انتظامی سرهنگ دوم محمدرضا فیروزی پس از تشییع و اقامه نماز در ملکان، با استقبال مردم شهید پرور مراغه در گلزار شهدای مراغه در کنار دیگرشهدای دوران دفاع مقدس و امنیت کشور به خاک سپرده شد.

در این آیین رسمی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز مردم قدردان و شهیدپرور خطه آذربایجان و شهر مراغه با نثار فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرده و پیکر مطهر وی را در گلزار شهدا این شهرستان تدفین کردند.

شهید محمدرضا فیروزی از فرماندهان هنگ مرزبانی ارومیه روز شنبه هفتم خردادماه مصادف با نخستین روز از ماه رمضان در حراست از مرزهای ایران اسلامی و درگیری با گروه های تروریستی به فیض شهادت نائل شده بود.

این مرزبان شهید به همراه شهید استوار دوم جواد فرحی یکی دیگر از مرزبانان شهید در حین گشت زنی در منطقه «حسنلو سلطانی» از توابع «هشتیان» در نوار مرزی ارومیه با گروه های تروریستی درگیر شدند و به شهادت رسید.

آیین یادبود این شهید عصر امروز در مسجد شهدای مراغه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.

ارسال نظرات