شرکت گاز استان زنجان بعنوان تامین کننده گاز طبیعی شهروندان زنجانی، نقش مهمی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور ایفا می کند.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۵۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیـات مـدیره شرکت گاز استان زنجان با تقدیر از زحمات کارکنان گاز زنجان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ در راستای خدمات رسانی پایدار به مردم شریف استان و توسعه شبکه گازرسانی، گفت: شرکت گاز استان زنجان بعنوان تامین کننده گاز طبیعی شهروندان زنجانی، نقش مهمی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور ایفا می کند.

سید سعید عسگریان به حضور پر شور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اشاره کرد و افزود: دستاوردهای ارزشمند ارائه شده در این نمایشگاه که حاصل تلاش وافر مهندسان جوان و مبتکر گاز زنجان است،موجب مباهات بوده که بازدیدکنندگان مختلف از شرکت های گاز استانی و مدیران ارشد شرکت ملی گاز به آن اذعان داشتند.

وی با بیان اینکه کارکنان این مجموعه به صورت خودجوش در راه اقتصاد مقاومتی اقدام کرده و این مسیر را ادامه می دهند، به وجود همکاران توانمند افتخار کرده، اظهار داشت: معتقدم که هنوز اول راه هستیم و مبادا دچار غرور شده و به دستاوردهای کسب شده قانع شویم، بلکه در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال؛ با تدوین برنامه های جامع و بنیادین تلاش می کنیم با همیاری و همکاری هر چه بیشتر در راستای تحقق این مهم، گام اساسی برداریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان نیز در ادامه صرفه جویی حاصل از پیشنهادات همکاران را 13 میلیارد ریال در سال گذشته اعلام کرد و گفت: رشد سازمان در گرو رشد تک تک افراد است و با وجود یک هزار مغز متفکر در این سازمان، امیدواریم با رشد و بالندگی در سایه اعتماد و میدان دادن به نیرو ها، شاهد بروز خلاقیت ها و بهرمندی هر چه بیشتر از این پتانسیل های ارزشمند باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: امیدواریم جمعیت 66 درصدی بهره مند از گاز روستایی استان را تا پایان امسال به 85 درصد برسانیم.

مهندس عسگریان تعامل هر چه بیشتر کارکنان با یکدیگر در راستای پیشبرد برنامه ها و تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داد و عنوان داشت: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که ان شاء الله امسال با تقویت ارتباطات موثر درون سازمانی، مشارکت کلیه کارکنان به عنوان بزرگترین سرمایه این شرکت، افزایش مهارت و توانایی آنان و با توجه بیش از پیش به نیازهای کارکنان در سال جدید، متحول تر از سالهای گذشته در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان گام برداریم.

ارسال نظرات