خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان گفت: بر اساس پیش بینی‌ها 5 هزار نفر از مردم همدان در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۹۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
پیش‌بینی‌ حضور 5 هزار همدانی در مراسم ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اصغر ناظری پور در جلسه پشتیبانی و هماهنگی برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ماه رمضان که در سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه کارکردهای ماه مبارک رمضان موجب همدلی و وحدت می شود، اظهار کرد: فراموش شدن خودخواهی‌ها و خودمحوری‌ها از برکات پر خیر این ماه است.

وی با اشاره به تاکیدات دین اسلام در توجه به محرومین و مستضعفین عنوان کرد: این مهم دین اسلام را شاخص می کند و در این ماه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان خودسازی را یکی از مهم ترین برکات ماه رمضان دانست و بیان داشت: باید از فرصت های این ماه نهایت استفاده را کرد.

وی در ادامه سخنان خود به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره و با تاکید بر اینکه این انتخابات باشکوه با حمایت و همکاری همه دستگاه ها، نهاد ها و سازمان ها بدون هیچ گونه مشکلی روال روانی داشت، گفت : درجلسه مشترک با هیئت نظارت و اجرایی صحت انتخابات تایید شد.

ناظری پور با اشاره به فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تببین برنامه های پیش بینی شده در این خصوص پرداخت و یادآور شد: با توجه به تقارن 14 خرداد با ماه مبارک رمضان، امسال اعزام زائران به مرقد مطهر صورت نخواهد گرفت.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام(ره) در همدان خبر داد و بیان داشت : این مراسم در بعد از ظهر روز 14 خرداد در حسینیه امام(ره) به همت شورای تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌ها 5 هزار نفر از مردم همدان در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) حضور خواهند داشت به برگزاری هر چه باشکوه مراسم تاکید و اضافه کرد: در روز 15 خرداد حوزه علمیه همدان برنامه هایی را تدارک دیده که با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی اجرا خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان در بخش پایانی سخنان خود به هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌ها، نهادها و سازمان های مرتبط با برگزاری مراسم نماز جمعه ماه مبارک رمضان تاکید و خاطر نشان کرد : به اهمیت نماز جمعه در احادیث بسیار تاکید شده چرا که از شعائر اسلامی است و ما وظیفه داریم در این زمینه مسائل و مسئولیت های لازم را انجام و پیگیری کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات