خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

مصدومیت یک نفر بر اثر ریزش آوار در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در عملیات‌های آتش‌نشانی در دو روز اخیر یک نفر بر اثر ریزش آوار از ناحیه ستون فقرات مصدوم شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۰۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
مصدومیت یک نفر بر اثر ریزش آوار در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس جعفری امروز با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی انجام شده در 48 ساعت اخیر در شهر قم اظهار کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی طی دو روز گذشته 31 عملیات آتش‌نشانی شامل اطفای حریق، نجات و ایمن‌سازی انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انجام عملیات‌های آتش‌نشانی براساس اطلاع‌رسانی از طریق سامانه 125 صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته 17 عملیات اطفای حریق در شهر قم انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: این عملیات‌ها شامل اطفای حریق های یک باب صحافی، 6 مورد ضایعات، یک پست برق، انبار کالا، کارخانه دمپایی و یک باب مغازه بوده است.

وی با اشاره به انجام چهار عملیات نجات در دو روز گذشته افزود: عملیات‌های نجات در دو روز گذشته در شهر قم شامل برداشت آوار از روی یک فرد که موجب مصدومیت فرد از ناحیه ستون فقرات شده و سه مورد نجات محبوس شدگان در منزل می‌شود.

جعفری به انجام 10 عملیات ایمن سازی در شهر اشاره کرد و افزود: این عملیات‌ها شامل بازگشایی درب منزل و خودرو، رفع نشت گاز مغازه، نشت سوخت خودرو و... بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار