هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام فراخوان داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۰۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، در راستای ترویج فرهنگ رضوی و گسترش مطالعه کتاب های مناسب، نهادکتابخانه های عمومی کشور به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت هفتمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی را برگزار می کند.

اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش کتابخوانی و مطالعه کتب مناسب از طریق مطالعه کتب مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان کتاب های فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده آثار از جمله اهداف این جشنواره است.

کتاب های مسابقه در بخش کودک(٥ تا ١١ سال) کتاب ١٠ قصه از امام رضا(ع)برای بچه ها به نویسندگی مژگان شیخی و ناشر: قدیانی، کتاب ماه غریب من به نویسندگی مجید ملامحمدی، ناشر: به نشر، مقطع سنی: نوجوان(١١ تا ١٧ سال) است.

هم چنین در بخش جوان و بزرگسال(١٧سال به بالا) کتاب مهارتهای زندگی در سیره رضوی به نویسندگی محمد رضا شرفی ناشر از موسسه خدمات مشاوره ای و پژوهش های اجتماعی، کتاب زندگی به سبک خورشید به نویسندگی مهدی غلامعلی ناشر: نشر جمال، کتاب بانوی ملکوت به نویسندگی آیت الله علی کرمی جهرمی، ناشر: بوستان کتاب، کتاب چلچراغ به نویسندگی جلیل عرفان منش، ناشر: دفتر پژوهش های آستان قدس رضوی است.

برای شرکت اینترنتی در این جشنواره و کسب دریافت اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیکی نهاد کتابخانه های عمومی کشور: www.iranpl.ir مراجعه کنند و نیز برای شرکت در مسابقه کتبی این جشنواره فرم ثبت آن را از کتابخانه های عمومی دریافت کنید.

گفتنی است مسابقه کتبی جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی مخصوص کسانی است که عضو کتابخانه های عمومی استان می باشند.

ارسال نظرات