انتقاد مسوول بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با «بسیج»:

نادیده گرفتن حقوق برابر کارگران

محمدرضا نیکنام گفت: با وجود رکود اقتصادی که در کشورمان هست واحدهای تولیدی هم با مشکلات زیادی برخوردارند یکی از چالش های اصلی هم نادیده گرفتن حقوق برابر کارگران است که دراین 4 ساله اخیر به وفور دیده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۵۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
نادیده گرفتن حقوق برابر کارگران

 محمدرضا نیکنام مسوول بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از آنجایی که واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهم در رونق اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی و سیاست‌های اقتصادی دارند باید با اعمال مدیریت سنجیده، علمی و آینده نگر واحدهای تولیدی داخلی را در ارکان مختلف اقتصادی لحاظ نمود.

وی با بیان اینکه برقراری تعامل حقوقی مناسب در واحدهای تولیدی ضروری است افزود: کارگران در ارتباط با نقش موثری که در پیشبرد اهداف اقتصادی دارند می‌توانند به عنوان سرمایه های اصلی محسوب شوند ولی متاسفانه بیشترین وجه تمایز حقوقی کارگران در 4 سال اخیر مشاهده شده است.

نیکنام در ادامه بیان داشت: کارگران ویترین اصلی واحدهای تولیدی بوده که می‌توانند در دستیابی به اهداف و برنامه های اقتصادی نقش داشته باشند. متاسفانه نظام حقوقی کارگران در نظام اقتصادی کشورمان به گونه ای است که در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.

وی در خاتمه افزود: با وجود رکود اقتصادی که در کشورمان دیده می‌شود واحدهای تولیدی هم با مشکلات زیادی برخوردارند و یکی از چالش های اصلی هم نادیده گرفتن حقوق برابر کارگران است که در این 4 ساله اخیر به وفور دیده می‌شود.

ارسال نظرات