خبرهای داغ:
رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان:

حسینیه امام(ره) همدان هیچ بدهی ندارد

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با بیان اینکه در زمان تحویل حسینیه بدهی 5 ساله داشت، گفت: خوشبختانه در این زمان حسینیه هیچ بدهی ندارد.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۵۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی امروز در جلسه پشتیبانی و هماهنگی برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ماه رمضان در سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری اظهار داشت : با تدابیر که در سال های گذشته برای برگزاری نماز جمعه در ماه رمضان اندیشیده شد و با همکاری‌های لازم دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط هیچ گونه مشکلی در اجرای این مراسم ایجاد نشد.
وی با اشاره به اهمیت روز قدس عنوان کرد: باید اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری نماز جمعه ماه رمضان صورت پذیرد تا افرادی که برای اقامه نماز در حسینیه امام حضور یافته اند با کمبود مکان مواجه نشوند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با بیان اینکه کیسه گردانی در حسینیه امام(ره) در بین نمازگزاران جمع آوری شده است، افزود: این عمل در شأن حسینیه و شهر همدان نبود و مردم دارالمومنین همدان افرادی معتقد و متدین هستند که خودشان این چنین مسائل را دنبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در زمان تحویل حسینیه بدهی 5 ساله داشت، گفت : خوشبختانه در این زمان حسینیه هیچ گونه بدهی ندارد.

اسماعیلی از بهره‌برداری سیم‌کشی برق و فاز جداگانه سالن دوم حسینیه امام(ره) در ماه رمضان خبر داد و بیان داشت : با تایید معاون سیاسی امنیتی استانداری و با همکاری شرکت برق فاز جداگانه سالن دو حسینیه با هزینه 60 میلیون تومان ایجاد شد و فشار و خطری که بر اثر مصرف برق رخ می داد برطرف شده است.

وی با بیان اینکه از اواخر سال 94 اقدامات تعویض و سیم کشی ساختمان سالن اول حسینیه توسط اکیپ برق بر مبنای استاندارد و کارشناسی صورت گرفت، ابراز داشت : این عملیات طی 15 ماه با هزینه 70 میلیون تکمیل شد که حسینیه هنوز این بدهی را به شرکت برق پرداخت نکرده است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با بیان اینکه چاه های آب حسینیه فراوان است، تصریح کرد: چنانچه رایزنی هایی که با اداره آب انجام شده اجرایی شود مشکل آب حسینیه حل خواهد شد.

وی با عنوان اینکه زمان بهره برداری مصلای همدان هنوز مشخص نیست، یادآور شد: اگر مصلی به بهره‌برداری برسد حسینیه امام(ره) مکان مناسبی برای پشتیبانی مصلی خواهد شد چرا که بالاترین و بزرگترین اجتماعات شهر همدان در حسینیه برگزار می شود و جایگاه آن را نمایان می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات