فرمانده مرزبانی ناجا گفت: گروهک‌های تروریستی به‌زودی پاسخ دندان‌شکنی در مقابل کارهای ابلهانه خود را می‌بینند.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۸۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار قاسم رضایی با اشاره به جایگاه مرز و مرزبانان در کشور اظهار داشت: جایگاه مرز یعنی ناموس کشور و مرزبان یعنی نگهبان ناموس و شهدا یعنی هدیه دهندگان خون در این مسیر و امروز پیام مرزبانان به ملت این بود که ما همچنان پایدار هستیم و همچنان به دنبال امنیت و آسایش و آرامش مردم هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه پیام شهدا وحدت و بصیرت است بیان کرد: پیام مرزبانان این است که ملت شما در این ماه رمضان عبادت کنید و ما امنیت را فراهم می‌کنیم و پیام شهدا و خانواده شهدا نیز وحدت و بصیرت دفاعی و سیاسی است و پیام شهدا برای استکبار جهانی این است که‌ای آمریکا مرگت باد و ای اسرائیل مرگت باد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال توطئه است گفت: ما آرمان عمیق به نام انقلاب اسلامی را دارا هستیم و دشمنان زیاد و مختلفی داریم و در بخشی از کشورهای پیرامون دشمن رخنه کرده و این توطئه استکبار است ولی در حاشیه مرزها امنیت به‌صورت کامل برقرار است و توطئه‌های فراوانی نیز وجود دارد.

رضایی افزود: گروهک‌های تروریستی یکی از توطئه‌های استکبار هستند که زمانی نیز منطقه شمال غرب کشور محل جولانگاه آن‌ها بود و در داخل مرز ایران بودند ولی امروزه آن‌ها در خارج از مرزها هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا در ارتباط با پاسخ دندان شکن به گروهک‌های تروریستی بیان کرد: ضرباتی از طریق سایر نیروهای امنیتی و نظامی و دفاعی به گروهک‌های تروریستی وارد شده که سبب می‌شود ناخودآگاه گروهک‌های تروریستی در جایی دیگر کارهای ابلهانه انجام دهند ولی این گروهک‌های تروریستی پاسخ دندان‌شکنی را می‌بینند.

ارسال نظرات