با حضور معاون اسبق وزارت علوم:

سه عنوان کتاب از نویسنده بهابادی رونمایی شد

با حضور پروفسور ارسلان قربانی معاون اسبق وزارت علوم، طی مراسمی از سه عنوان کتاب، اثر احسان خادمی بهابادی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۴۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، عباس اقبال فرماندار بهاباد در این مراسم با اشاره به زحمات تلاشگران عرصه تالیف کتب در جامعه، خاطرنشان کرد: کسانی که دراین راه تلاش می کنند باید مورد حمایت واقع شده و نیازهایشان برطرف شود.

وی هدف از این رونمایی را معرفی آثار افرادی دانست که صادقانه و بی منت سعی در اعتلای فرهنگ بومی و شعائر دینی و مذهبی منطقه خود می کوشند و این کمترین کاری است که ما می توانیم برای شناساندن آثار و خود این عزیزان انجام دهیم که سرمنشا و سرآغازی برای تداوم اینگونه حرکت ها و خلق آثاری نو در جامعه و شهر باشد .

در این آئین خادمی نویسنده کتاب فنون دیپلماسی نوین در خصوص چاپ این کتاب گفت: تقریبا سرنوشت تمامی مسائل و عرصه های پیش روی کشورها به نوعی با دیپلماسی و روابط دیپلماتیک گره خورده و امروزه فرایند جهانی شدن حوزه دیپلماسی و تعاملات دیپلماتیک نیز مانند سایر حوزه ها دستخوش دگرگونی شده است.

وی افزود: یکی از مصادیق این دگرگونی شکل گیری دیپلماسی نوین است و در کتاب حاضر ابتدا کلیاتی در مورد دیپلماسی اشاره شده و سپس در بخشهای مختلف فنون گوناگون دیپلماسی نوین (رسانه ای، فرهنگی، ورزشی، انرژی،اقتصادی،علم و فناوری،دیجیتال و گردشگری.).بررسی شده است.

وی گفت : انتشار این کتاب 2سال و نیم طول کشیده است.

نویسنده بهابادی در باره کتاب انقلاب اسلامی و ژئوپلیتیک شیعه در خاورمیانه اظهارداشت : با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مهمترین جنبش اسلامی معاصر به شمار می آید و با توجه به ماهیت شیعی این انقلاب و تاثیرگذاری های متقابل انقلاب اسلامی و ژئو پلیتیک شیعه در خاورمیانه بر روی یکدیگر،در این کتاب سعی میشود تا تاثیر فرهنگ سیاسی شیعه بر پیروزی انقلاب اسلامی و از طرف دیگر تاثیرات جهانی انقلاب اسلامی بر روی جوامع شیعه در خاورمیانه،مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

خادمی بهابادی در خصوص چاپ و انتشار کتاب لابی اسرائیل گفت : این کتاب به تشریح نفوذ اسرائیل در سیاست خارجی آمریکا و بررسی قدرت لابی اسرائیل در آمریکا می پردازد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار