رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد:

43 مبلغ در ماه مبارک رمضان در شهرستان بهاباد فعالیت می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد از اعزام بیش از 43 مبلغ در نقاط مختلف شهرستان بهاباد در زمینه های فرهنگی در ایام ماه رمضان خبر داد .
کد خبر: ۸۸۶۶۴۴۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام مجید نیکخو با عظمت دانستن ماه مبارک رمضان و نقش پررنگ روحانیون در این ماه ,افزود : امسال بیش از 43 مبلغ در نقاط مختلف شهرستان بهاباد در زمینه های فرهنگی و قرآنی, بیان احکام ,آموزش قرآن و رفع شبهات مشغول فعالیت خواهند بود.

وی همچنین وجود روحانیون در روستاها را بسیار حائز اهمیت دانست و فعالیت های روحانیون را در مسیر فرهنگ دینی و آگاهی مردم , بسیار اثربخش خواند.

نیکخو ابراز امیدواری کرد: مردم با بهره‌گیری از حضور این مبلغان در ایام سراسر معنویت ضیافت الهی از آموزه‌های دینی و قرآنی و فیوضات این ماه مبارک بهره مند شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد اقامه نماز جماعت، پاسخ گویی به شبهات دینی، ترویج و نهادینه شدن فرهنگ دینی، برگزاری محافل و جلسات تفسیر و قرائت قرآن، برگزاری برنامه های ویژه شب های قدر و جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) از برنامه های مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان بهاباد برشمرد

وی همچنین ماه رمضان را بهترین فرصت برای استغفار بندگان خدا دانست و گفت: امیدوارم فضای معنوی ایام ماه رمضان توسط روحانیون، مسئولان هیات امنای مساجد، هیات های مذهبی و مداحان بویژه در ایام شب های قدر پربارتر شود و از این ظرفیت مهم در بخش های مختلف فرهنگی، دینی، مذهبی استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار