مدیر حج و زیارت استان یزد از افزایش دو کاروان حج تمتع به ۱۴ کاروان قبلی این استان خبر داد و گفت: این دو کاروان مربوط به افزایش کاروان شهرستان‌های اردکان و میبد است.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۴۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ علی اصغر شریفی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان‌های اردکان و میبد دو کاروان حج تمتع دارند، اظهار داشت: تمام دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تمتع تا پایان 29 اسفند 855، تا تکمیل ظرفیت کاروان‌های دارای ظرفیت خالی، کاروان مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به ثبت نام کنند.

شریفی با بیان اینکه اعزام زائران استان یزد به سرزمین وحی مدینه قبل است، خاطرنشان کرد: امسال 2 هزار و 270 نفر یزدی درقالب 16 کاروان به حج تمتع اعزام شوند.

مدیر حج و زیارت استان یزد ادامه داد: تا زمان اعزام برای آشنائی حجاج دو همایش متمرکز در مرکز استان با حضور تمام زئران خانه خدا و 10 کلاس آموزشی توسط مدیران و روحانیان کاروان‌ها در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده حج براساس اعلام سازمان است، افزود: برای اعزام به حج پایین‌ترین قیمت 11 میلیون و 882 هزار تومان و بالاترین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده که تفاوت قیمت ناشی از کیفیت خدمات و هتل است.

مدیر حج و زیارت استان یزد عنوان کرد: طبق توافق به عمل آمده میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان، امسال حدود 86 هزار زائر ایرانی به تدریج از مرداد عازم حج تمتع می‌شوند.

تسنیم
ارسال نظرات