اجرای طرح قرآنی نسیم همدلی(۳) در بندرعباس

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از اجرای طرح قرآنی نسیم همدلی(۳) همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در مساجد شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۹۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش در گفتگویی خبری عنوان کرد: در روز نخست از ماه مبارک رمضان، این طرح با تلاوت جز اول قرآن کریم و با حضور قاریان و شهروندان در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) محله داماهی و روز دوم نیز در مسجد حضرت زینب(س) شهرک نبوت برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه طرح نسیم همدلی(۳) توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار می شود، افزود: این طرح در قالب ویژه‌برنامه‌های قرآنی 30 شب، 30 مسجد، 30 جز در حال برگزاری است.

 

جهانبخش، جلسات روزانه جز خوانی توسط اساتید برتر استان، برگزاری مسابقات قرآنی با اهداف آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان، تجلیل از خادمین مساجد و برگزاری مراسم افطاری بعد از پایان هر جلسه را از جمله برنامه های طرح نسیم همدلی(3) برشمرد.

 

وی با یادآوری اینکه رمضان، ماه بهار قرآن است و طبیعتاً مساجد شهر می‌توانند بستر مناسبی برای اجرای برنامه‌های قرآنی و جذب جوانان و نوجوانان به مجالس و محافل قرآنی باشند، از مساجد به عنوان خانه اصلی فعالیت‌های قرآنی نام برد و اضافه کرد: طرح نسیم همدلی(3) تا پایان ماه مبارک رمضان در بندرعباس ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات