خبرهای داغ:
توسط دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛
سازنده ی دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند، با بیان اینکه این دستگاه برای نخستین بار در دنیا تولید شده است، ‌گفت: با ساخت این دستگاه توانستیم نیاز کشور به زیرساخت دستگاه های خودپرداز را برطرف و سرعت و کیفیت را افزایش دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۲۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، اسد وقار فرحناک از کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاه‌آزاد اسلامی قزوین است که شرکت تعاونی اطلاع رسانی گیلانت جوان را راه اندازی کرده است، وی در خصوص این شرکت گفت: تاکنون 26 نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و دانشجویان نیز می توانند دوره های کارورزی خود را در این شرکت بگذرانند.

این فارغ التحصیل دانشگاه‌آزاد اسلامی قزوین با اشاره به فعالیت 5 ساله در حوزه بانکداری الکترونیک، گفت: ماحصل این سال ها، ساخت دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند، خودپرداز سیار هوشمند و مبدل کارت خوان ثابت و سیار برای نخستین بار در کشور است.

وی در خصوص مهمترین دستگاه طراحی شده این شرکت، گفت: از مهمترین این دستگاه ها دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند است که برای نخستین بار توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تولید شده و مقام های بسیاری از جشنواره های خوارزمی، شیخ بهایی و... کسب کرده است.

این کارآفرین دانشگاه‌آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه با این دستگاه توانستیم نیاز کشور به زیرساخت دستگاه های خودپرداز را برطرف کنیم، گفت: پیش از این بانک ها به ماهواره ها نیاز داشتند که بسیار هزینه بَر بود، با ساخت این دستگاه توانستیم علاوه بر کاهش هزینه ها سرعت و کیفیت را نیز بالا ببریم.

اسد وقار فرحناک افزود: با این تکنولوژی تا کنون توانسته ایم بیش از 2 هزار دستگاه خودپرداز را به شبکه بانکی متصل کنیم که بیش از یک هزار و 800 عدد از آنها در بخش خصوصی است که این امر موجب اشتغالزایی نیز شده است.

وی از صادرات دستگاه روتر تجمیع کننده پهنای باند به سایر کشورها خبر داد و گفت: تا کنون 5 بانک بزرگ کشور از مشتریان عمده ما هستند و این محصول به کشورهای آذربایجان، اکراین و تاجیکستان نیز صادر شده است.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها