خبرهای داغ:

جماران آماده حضور زائران می شود

در آستانه به بیست و هشتمین سالگرد پاسداشت رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)، مسیرهای منتهی به جماران برای حضور زائران بیت و حسینیه امام (ره) آماده سازی می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۴۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید علیرضا حسینی قائم مقام شهرداراین منطقه با اعلام اقدامات  اجرایی در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ارتحال امام (ره) ،خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین وظیفه ما ملت ایران این است که درس های آن امام (ره ) بزرگوار را مرور کنیم و با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی ، حرکت عظیمی که آن امام حمام آغاز کرد را  ادامه دهیم.

حسینی تعویض پرچم های بزرگراهی و نگهداری پایه پرچم ها ،ترمیم و پوشش دیوارهای جماران ،ساماندهی فضای سبز و پاکسازی و رفت و روب محوطه ساختمان ستاد مرکزی و مسیر منتهی به جماران  را از اقدامات شهرداری منطقه یک در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) عنوان کرد.


وی گفت : چاپ و نصب بنر تصویر حضرت امام خمینی(ره) توسط اداره زیباسازی،پلاک های دیوار کوب و پاکسازی شعار نویسی ها در تمامی مسیرهای منتهی به جماران، هماهنگی و مکاتبه لازم با مسئولین سازمانهای آتش نشانی ، مرکز اورژانس و راهنمایی و رانندگی در خصوص جلوگیری از وقوع احتمالی حوادث و ارائه خدمات پزشکی و برقراری نظم در عبور و مرور در محدوده و میدان جماران ، خیابان یاسر و خیابان شهید حسنی کیا از دیگر اقدامات این منطقه در راستای برگزاری بیست و هشتمین مراسم رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) است.
قائم مقام شهردارمنطقه یک برپایی پردیس فرهنگی جماران از  12 الی 15 خرداد ماه با هدف ارائه مفاهیم ارزشمند اسلامی ، خدمات فرهنگی و محصولات قرآنی به زائرین در مسیر میهمانان و زائران بیت امام (ره)  را از دیگر برنامه های اجرایی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها