عضو شورای قضایی استان لرستان از افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان ازنا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد
کد خبر: ۸۸۶۶۵۵۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، دکتر حمیدرضا نظیفی در آیین بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه احداث این ساختمان از مصوبات پربرکت سفر ریاست محترم قوه قضائیه به استان لرستان بوده است، اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت 700 متر مربع و زیر بنایی برابر با 170 مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این پروژه 3 میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: خوشبختانه یک میلیارد ریال نیز از اعتبارات در اختیار، به این پروژه تخصیص داده شد و جمعا 4 میلیارد ریال برای ساخت، تکمیل و تجهیز متناسب این پروژه در فاز اول هزینه شده است.

دکتر حمید رضا نظیفی اظهار داشت: همچنین زیر ساختهای در حال انتظار برای ساخت سالن تشریح نیز در آن پیش بینی و مهیا شده است که منتظر دیوار کشی و سایر کارها می باشد.

عضو شورای قضایی استان لرستان بیان داشت: همچنین تا پایان سالجاری ساختمان پزشکی قانونی شهرستان نورآباد هم افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و سال آینده نیز زمین ساختمانهای ادارات پزشکی قانونی شهرستان های کوهدشت و الشتر نیز ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

دکتر حمید رضا نظیفی با اشاره به چشم انداز پیش بینی شده برای عمران و توسعه فضاهای فیزیکی پزشکی قانونی لرستان تاکید کرد: با اتمام و بهره برداری از این پروژه ها در پایان سال آینده پزشکی قانونی در تمام شهرستانهای لرستان دارای ساختمانهایی مجزا و متناسب با حجم کار و نیروی انسانی شاغل در آن مراکز خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان لرستان قول اختصاص اعتبارات لازم برای احداث این پروژه ها داده شده است، عنوان داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با بهره برداری از این پروژه ها شاهد انقلابی در عمران پزشکی قانونی لرستان خواهیم بود که تا کنون هیچ استانی در کشور به این نقطه مطلوب نرسیده است.

دکتر نظیفی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مدیر کل دادگستری استان لرستان در حسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه برای ساخت و تکمیل این پروژه تصریح کرد: انشاالله اگر روند تامین اعتبار این پروژه به همت مدیریت کل دادگستری استان لرستان تداوم داشته باشد، تا پایان امسال شاهد اتمام فاز دوم که علاوه بر واحدهای معاینات سرپایی، معاینات اجساد، سالن تشریح، سردخانه نگهداری اجساد و افتتاح سالن تشریح پزشکی قانونی شهرستان ازنا از محل اعتبارات استانی نیز خواهیم بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: در صدد فراهم کردن شرایطی برای مردم لرستان هستیم تا مردم این استان بتوانند از خدمات پزشکی قانونی به نحو مطلوب استفاده کرده و از مراجعات بی مورد به مرکز استان که گاهی شاهد اتفاقات ناخوشایندی نیز بوده ایم، بی نیاز شوند. وی در پایان همچنین از همکاری و تلاش بی وقفه مجموعه دادگستری لرستان ، استاندارومعاونت عمرانی استانداری لرستان، مسئولان شهرستان ازنا، پیمانکاران پروژه، همکاران اداره کل پزشکی قانونی لرستان و همه دست اندرکاران ساخت این پروژه که با اراده ای آهنین و عزمی راسخ با پشتوانه ی توانمندی در زمینه های مدیریتی و رعایت انضباط کاری برای ساخت و ایجاد فضایی متناسب با شان پزشکی قانونی و مردم مجدّانه و مدبّرانه تلاش نمودند، تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام /z
ارسال نظرات