فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: زندگی امام (ره) سرشار از مبارزه بر ضد استکبار، استعمار و استثمار است لذا ترویج افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) برای نسل جوان امروزی یک ضرورت است.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۶۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از اعزام 500 نفر از کلانشهر اراک به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: باتوجه به درخواست‌های مکرری که برای حضور در این مراسم وجود داشت و علی‌رغم اینکه سهمیه استان تنها برای شهرستان‌های زرندیه و ساوه در نظر گرفته شده بود ولی خوشبختانه توانستیم سهمیه 10 دستگاه اتوبوس را برای اراک دریافت کنیم.

وی افزود: 500 نفر اعزامی از اراک به مراسم ارتحال حضرت امام راحل از اراک در قالب دو کاروان صورت می‌گیرد که یک کاروان از اقشار مختلف مردم و مشتاقان حضرت امام خمینی(ره) ساعت 13 از مصلی بیت‌المقدس و یک کاروان نیز از حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه اراک اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: فضاسازی شهری، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) در پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری نشست‌های روشنگری در راستای معرفی سیره و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضور حداکثری امت حزب‌الله و بسیجیان در مراسم تدارک دیده شده در مصلی بیت‌المقدس اراک در شب 14 و 15 خردادماه از جمله برنامه های ناحیه اراک برای این ایام است.

پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) در جامعه زنده است، گفت: زندگی امام (ره) سرشار از مبارزه بر ضد استکبار، استعمار و استثمار است لذا ترویج افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) برای نسل جوان امروزی یک ضرورت است.

وی مهم‌ترین هدف بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را ترویج اندیشه‌ها و افکار نورانی ایشان دانست و گفت: بهترین مروج اندیشه‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: ایجاد توطئه وموانع بر سر راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف دشمنان نظام اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از ثروت‌های این کشور قطع و روحیه خودباوری را در جامعه ایجاد کرد.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و مردم سالاری دینی را به جهانیان معرفی و الگوی کشورهای مختلف جهان در اشاعه یک نوع بیداری شد؛ امروز هم وظیفه داریم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات