فرمانده انتظامی استان زنجان:

محل کسب و کار خود را به دوربین های مدار بسته مجهز کنید

به منظور پیشگیری از سرقت محل کسب و کار خود را به دوربین های مدار بسته و تجهیزات باز دارنده مجهز کنند .
کد خبر: ۸۸۶۶۶۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک سارق حرفه ای مغازه خبر داد و گفت: این متهم که از سال ۹۳ اقدام به سرقت می کرد به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سردار علی آزادی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی مغازه با شیوه و شگرد خاص ، در سطح شهرستان زنجان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت : پس از اقدامات فنی پلیس ماموران موفق شدند دریک عملیات این ارتباط متهم را به نام " ف - ق " ۴۰ ساله اهل و ساکن زنجان شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند . از متهم مقداری اموال مسروقه از قبیل انواع لبتاب ، دوربین عکاسی کشف گردید .

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از دو میلیارد ریال برآورد می شود خاطر نشان کرد : متهم در بازجویی های صورت گرفته به بیش از ۶۰ فقره سرقت مغازه از سال ۹۳ اعتراف کرد .

سردار آزادی با اعلام اینکه در این رابطه سه مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند تاکید کرد : با توجه به حرفه ای بودن متهم و احتمال ارتکاب سرقت های دیگر توسط وی انجام گرفته باشد تحقیقات در این زمینه ادامه دارد .

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان از مردم خواست در صورت وقوع سرقت های دیگر به این شیوه توسط متهم ، موضوع را از طریق پلیس آگاهی زنجان پیگیری کنند .

فرماندهی انتظامی استان زنجان به منظور پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: محل کسب و کار خود را به دوربین های مدار بسته و تجهیزات باز دارنده مجهز کنند .

ارسال نظرات