خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان اذعان کرد: امروز انفعال برخی از مسئولین سبب بروز برخی مشکلات در جامعه شده لذا لازم است برای حرکت پیشروتر نظام در جوامع بین‌المللی مسئولین از این انفعال حارج شده و باصلابت در صحنه حضور یابند.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۰۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت رحلت امام راحل و ابعاد شخصیتی ایشان اظهار کرد: توکل به خداوند و هدف قرار دادن او که خالق تمام هستی است سبب شد که امام خمینی(ره) در سرتاسر جهان محبوب دل‌ها شوند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) همچون پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حضرت محمد(ص) همواره ندای توحیدی و یکتاپرستی را سر می‌دادند لذا از محبوبیت بسیاری حتی در میان کفار برخوردار بودند.

این مسئول رودربایستی نداشتن امام خمینی(ره) و بیان حرف خود به صورت محکم و قاطعانه را مهم‌ترین ویژگی بنیان‌گذار انقلاب عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) همواره با تبعیت از مکتب قرآن و اهل‌بیت و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی خود رفتار می‌کردند و هرگز جز سخن حق را بر زبان نمی‌آوردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان تشریح کرد: امام خمینی(ره) در مقابل هیج مستکبر و قلدری سر فرود نیاورده و همواره باصلابت در مقابل همه ظلم‌ها وستمگران ایستاد و این مهم‌ترین درسی است که امروز ما از آموزه‌های ایشان می‌گیریم.

صادقی در قسمت پایانی این گفت و گو صلابت و ایستادگی را یک شاخص مهم برای حرکت موثرتر در مجامع بین‌المللی دانست و خاطرنشان کرد: امروز انفعال برخی از مسئولین سبب بروز برخی مشکلات در جامعه شده لذا لازم است برای حرکت پیشروتر نظام در جوامع بین‌المللی مسئولین از این انفعال حارج شده و باصلابت در صحنه حضور یابند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها