مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان خبرداد:
لالائیان گفت: یادواره 74 شهید شهر دیباج همزمان با ارتحال امام راحل در قالب برنامه های متنوع در چهار شب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۰۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

مدیر اطلاع رسانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا شهر دیباج اظهار کرد: برنامه های برگزاری یادواره شهدا شهر دیباج پنجشنبه 11 خرداد با پیاده روی خانوادگی از درمانگاه شهر تا گلزار شهدا گمنام از ساعت 23 شب برگزار می شود.

وی افزود: جمعه 12 خرداد یادواره شهدای مدافع حرم و چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم سیدعلی اصغر شنایی از ساعت 22 در سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهر دیباج با سخنرانی سردار اسداللهی فرمانده لشکر27 حضرت رسول(ص) و مداحی کربلایی اکبر نظری برگزار می شود.

لالائیان با اشاره به شهید مدافع حرم شنایی خاطر نشان کرد: این شهید جزو 20 شهید اول مدافع حرم کشور است و مستندی از این شهید نیز تهیه شده که همزمان با برگزاری یادواره رونمایی و در صداوسیمای مرکز سمنان پخش می شود و شبکه دو سیما نیز مستندی از این شهید به همراه همرزم شهیدش خراسانی تهیه کرده که چندباری از شبکه های سیما پخش شده است.

وی با اشاره به برنامه های یادواره در 13 خردادماه تصریح کرد: به مناسبت ارتحال امام راحل مراسم بزرگداشتی با سخنرانی حاج حبیب الله قدمی و مداحی سیدمهدی میرعلی اکبری از ساعت 22 شب در سالن امام خمینی(ره) شهر دیباج برگزار می شود.

مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان با اشاره به برگزاری مراسم اصلی یادواره شهدا شهر دیباج در شب چهاردهم خرداد ماه گفت: یادواره شهدای شهر دیباج و 5 شهید گمنام و شهدا مدافع حرم با سخنرانی سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان و مداحی حاج حسین کریمی 14 خرداد ماه ساعت 22 شب در سالن ورزشی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از عموم امت حزب الله و شهید پرور برای حضور در این محافل شهدایی بیان کرد: شهدا گردن تک تک ما حق دارند و این امنیت و آسایش مرهون جانفشانی شهدا هستیم و باید قدردان این نعمت هایی که آنها به ما عنایت کردند باشیم.

لالائیان ادامه داد: امروز امنیت در سراسر کشور و در فرای مرزا با وجود انسان های شجاع و آزاده و با ایمان ما وجود دارد و ما باید قدر بدانیم و از این نعمات الهی بهره درست را ببریم و یاد و خاطره مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران و شهدا را بدانیم.

وی با تاکید بر توجه به وصیت نامه شهدا عنوان کرد: باید تلاش کنیم وصیت نامه شهدا را در جامعه تبیین نماییم چرا که در این وصیت نامه ها تاکید بر ولایتمداری و تابع ولایت بودن می شود و باید جوانان را بشناسانیم چرا که دشمن امروز ولایت را هدف قرار داده تا انقلاب اسلامی را از مسیر منحرف کند.

مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان تصریح کرد: سرکشی و تکریم و دیدار با خانواده شهدا نیز وظیفه همگانی است چرا که این عزیزان مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و به فرموده رهبری پیشکسوتان جبهه و جهاد و شهادت هستند و باید در جامعه همیشه مورد عنایت و تکریم و یاد باشند تا فرهنگ ایثار و شهادت ترویج و تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها