خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: چهار محفل بزرگ قرآنی سپاه فجر با حضور پاسداران استان فارس پنجشنبه های ماه مبارک رمضان در شیراز برگزار می گردند.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۲۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی معنوی است، گفت: اُنس با قرآن و تدبر در آیات این کتاب الهی انسان را با مفاهیم و معارف دین اسلام آشنا کرده و مسیر دستیابی به سعادت دنیا و آخرت را به او نشان می دهد.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج مفاهیم و فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: ترویج این فرهنگ بخصوص در بین نسل جوان و نوجوان علاوه بر اینکه جامعه را از آسیب های اجتماعی مصون می کند، سَبکِ زندگی اسلامی را در بین خانواده های ایرانی گسترش می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه اُنس والدین با قرآن سبب تربیت فرزندان مومن و صالح در خانواده خواهد شد، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در سازمان ها و نهادها علاوه بر اینکه نشاط و اخلاق اسلامی را در بین کارکنان افزایش می دهد بلکه سلامت فرآیندهای اداری را هم ارتقاء می دهد، این موضوعی است که همواره باید مورد توجه مسئولان کشور و مدیران سازمان ها قرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت تکرارنشدنی در طول ایام سال است که انسان با بهره برداری از آن می تواند توشه یک سال زندگی مومنانه به سَبکِ اسلامی را بدست بیاورد.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به اینکه قرآن از جایگاه ویژه ای در برنامه های رمضانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخوردار است، گفت: چهار محفل بزرگ قرآنی سپاه فجر با حضور پاسداران استان فارس پنجشنبه های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام)، حرم مطهر سید علاالدین حسین (علیه السلام) گلزار شهدا و حسینیه عاشقان ثارالله شیراز برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته علمای بزرگ، سخنرانان و قاریان برتر کشور و استان فارس در این محافل قرآنی حضور خواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان طرح قرآنی الحافظون با هدف حفظ یک جزء قرآن کریم در سپاه فجر فارس اجرا می شود،  گفت: کلاس های اخلاقی با حضور اساتید برتر و کلاس های قرآنی نور مبین با موضوعات تفسیر و تقویت روخوانی قرآن کریم برای کارکنان و سربازان سپاه در استان فارس برگزار می شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها